Peugeot je prije više od dvije godine predstavio fastback SUV 408 s benzinskim i plug-in hibridnim pogonom, a ove godine je u ponudu stigla i hibridna verzija. Sada se priča oko ovog kompaktnog crossovera na bazi modela 308 zaokružuje i električnom verzijom. No E-408 nije jednostavno preuzeo postojeću tehnologiju od električnog E-308, već donosi potpuno novu varijantu pogona koja još nije ugrađena u neki drugi Stellantisov model.
Kao i E-308, novi E-408 temelji se na dobro poznatoj korporativnoj platformi EMP2. No umjesto 156 KS kao u E-308, pogonski motor u E-408 razvija 210 KS, što je identična snaga kao kod osnovnih električnih 3008 i 5008 koje se već temelje na novoj STLA-Medium arhitekturi.
Tu je i nova baterija koju još nismo vidjeli u ni jednom drugom automobilu iz Stellantisa. Ona ima kapacitet od 58,2 kWh neto, što je dovoljno za 453 km dosega po WLTP-u. Baterija ima NMC811 kemiju (80 % nikal, 10 % mangan, 10 % kobalt) i sastoji se od 18 modula.
S 469 cm, E-408 je oko 33 cm duži od E-308, a visina mu je pet cm veća. Međuosovinski razmak je također malo izdašniji s 279 cm. Veći kapacitet baterije od E-308, koji ima 50,8 kWh bateriju, omogućava mu i nešto veći doseg od 453 km u odnosu na 419 km kod E-308.
Punjenje je moguće s do 11 kW izmjenične struje ili do 120 kW istosmjerne struje, što znači da bi se baterija od 20 do 80 posto trebala moći napuniti za malo više od 30 minuta.
Rekuperacija se može podesiti u tri stupnja s pomoću poluga na upravljaču. U posljednja dva stupnja kočiona svjetla se automatski pale. Također postoje tri načina vožnje Eco, Normal i Sport. Kao kod svih električnih Peugeota, ovisno o odabranom načinu mijenja se i snaga auta. U Eco je tako dostupno 170 KS i 275 Nm, u načinu Normal 190 KS I 300 Nm, a u načinu sport 210 KS i 345 Nm. No ako se u bilo kojem odabranom načinu stisne gas "do daske" (kickdown) automatski se aktivira maksimalna snaga i moment.
Prtljažnik E-408 ima 471 do 1545 litara zapremine, a u prostranoj unutrašnjosti se nalazi Peugeot i-Cockpit s 10-inčnim zaslonom s instrumentima i jednako velikim zaslonom osjetljivim na dodir. Tu su i I-Toggles, mali konfigurabilni dodirni zasloni ispod središnjeg zaslona.
Novi Peugeot E-408 dostupan je u dvije verzije: Allure i GT. Osnovna verzija ima LED prednja svjetla, 19-inčne aluminijske felge, grijanje sjedala i upravljača, dvozonsku automatsku klimu, kameru za vožnju unatrag, stražnje senzore za parkiranje, toplinsku pumpu... GT standardno dodatno ima Matrix LED prednja svjetla, prednje parkirne senzore, unutrašnjost s aluminijskim detaljima, električno otvaranje vrata prtljažnika i paket "Drive Assist Plus" za poluautonomnu vožnju.
Cijene još nisu objavljene. Novi model zaokružuje ponudu električnih vozila marke Peugeot koja sada uključuje čak dvanaest električnih automobila i lakih gospodarskih vozila.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....