Nakon neuspješnog pokušaja pregovora između Renaulta i Volkswagena, francuski proizvođač automobila traži kineskog saveznika koji će mu pomoći da razvije novi Twingo, električni model koji bi trebao koštati "samo" 20.000 eura.
Budući da usporavanje prodaje električnih vozila izaziva veliku zabrinutost među brojnim proizvođačima automobila, razvoj jeftinijih i pristupačnijih električnih automobila mnogi vide kao jedan od načina da ponovno potaknu prodaju i približe električne aute većem broju kupaca. Osim toga, mnogi tradicionalni proizvođači automobila suočeni su s povećanim pritiskom zbog jeftinije kineske konkurencije.
Izvršni direktor Renaulta, Luca de Meo, prethodno je pozvao europske proizvođače automobila da se ujedine i osnuju konglomerat u stilu Airbusa za proizvodnju pristupačnih električnih vozila koja bi se mogla natjecati s kineskim modelima koji sve više dolaze u Europu.
Volkswagen i Renault neko su vrijeme pregovarali oko suradnje iz koje bi nastala serija malih i jeftinih električnih automobila, no iz svega se nije izrodilo ništa jer su se marke uvelike razlikovale u svojim stavovima oko tog projekta. Sada izgleda da će Renault automobil razviti uz Kinesku pomoć u samoj Kini. Ovime će se i skratiti vrijeme potrebno za razvoj auta ali i smanjiti troškovi koji su glavna briga u projektu auta koji bi trebao koštati manje od 20.000 eura.
No iako će glavni posao oko razvoja biti obavljen u Kini, automobil bi trebao biti dizajniran u Europi gdje bi se trebali razviti i napredni tehnički detalji poput Infotainmenta i elektroničkih sustava za pomoć vozaču. Proizvodnja bi se također trebala odvijati u Europi, vjerojatno u Renaultovoj tvornici u Novom Mestu u Sloveniji.
Unatoč svemu Renault tvrdi da potez traženja novog partnera u Kini nije povezan s razgovorima koje je vodio Volkswagenom ranije ove godine. Renaultovo partnerstvo s još neimenovanom kineskom tvrtkom također ima dvostruku prednost. Francuski proizvođač automobila se nada da će od svojeg partnera naučiti kako brzo napredovati u razvoju električnih vozila, jer Kina je žarište brzog razvoja električnih vozila.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....