Premijera

Kia redizajnirala svoj električni SUV EV6. Dobio je i novu bateriju

Najznačajnije dizajnerske promjene doživio je prednji dio novog EV6, a nekoliko promjena ima i u unutrašnjosti

Kia EV6

 Kia Press

Prerađena Kia EV6 predstavljena je jučer u Južnoj Koreji. Uz razne modifikacije eksterijera i interijera, električni SUV također je dobio i novu bateriju.

image

Kia EV6

Kia Press

Najznačajnije dizajnerske promjene doživio je prednji dio novog EV6. Kia je odustala od konvencionalnih prednjih svjetala još aktualnog modela u korist oštrih izduženih LED dnevnih svjetala i prednjih svjetala koja su sličnija onima na konceptima EV3 i EV4 i serijskom EV9.

image

Kia EV6

Kia Press

Kijini dizajneri također su promijenili ostatak prednje strane SUV-a, uključujući odbojnik i masku. Ostatak vanjskog dizajna EV6 ostao je uglavnom nepromijenjen, osim novodizajniranih crnih i srebrnih kotača koji se nude u veličinama od 19 i 20 inča. Sa stražnje strane, jedna LED svjetlosna traka proteže se cijelom širinom automobila, zadržavajući njegov prepoznatljiv izgled.

image

Kia EV6

Kia Press

U unutrašnjosti redizajniranog EV6 napravljeno je nekoliko promjena. Najznačajnija je ugradnja revidiranog zakrivljenog panoramskog zaslona na kojem se nalazi digitalna ploča s instrumentima i dodirni zaslon infotainment sustava. Kia je također redizajnirala dvokraki upravljač i dodala čitač otiska prsta kako bi registriranim vozačima omogućila pokretanje električnog vozila bez ključa. Dodani su i bežični Apple CarPlay i Android Auto.

image

Kia EV6

Kia Press

Nova Kia EV6 sada omogućava i bežična ažuriranja za glavne elektroničke upravljačke sustave. Tu je su i digitalni retrovizor te poboljšani head-up zaslon. Kia je također instalirala i novi navigaciju sa sustavom proširene stvarnosti.

image

Kia EV6

Kia Press

Novost u autu je i Najnovija baterija Hyundai Motor Group od 84 kWh koja zamjenjuje dosadašnju od 77,4 kWh. Kia tvrdi da će modeli sa stražnjim pogonom i 19-inčnim kotačima imati doseg do 494 km što je povećanje za 19 kilometara. No ovaj podatak se odnosi za verziju namijenjenu korejskom tržištu tako da ćemo još morati pričekati na službene WLTP brojke koje bi mogle biti veće. Povećana baterija podržava 350 kW DC punjenje i može se napuniti od 10 do 80 posto za 18 minuta.

image

Kia EV6

Kia Press

Što se motora tiče, sve ostaje isto. Standardni modeli sa stražnjim pogonom proizvode 229 KS i 350 Nm okretnog momenta, dok verzije s dva motora imaju 325 KS i 605 Nm. Kia je istaknula da je modificirala frekvencijski selektivne amortizere modela EV6 kako bi poboljšala udobnost vožnje. Također, motori su tiši, a karoserija čvršća.

image

Kia EV6

Kia Press

Redizajnirani EV6 bit će lansiran na tržište u Koreji sljedeći mjesec. Cijene će započeti s 55,4 milijuna korejskih wona (otprilike 37.500 eura) no u Europi će one sigurno biti osjetno veće jer aktualni EV6 u Hrvatskoj trenutno košta od 63.149 eura. Više detalja o europskoj varijanti redizajniranog EV6 saznati ćemo uskoro.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
05. studeni 2024 12:41