Ferrari će lansirati svoj prvi električni automobil iduće godine, no trenutno izgleda kao loš spoj Ferrarija Rome i Maseratija Levantea. Međutim, ne bi bilo fer već sada suditi o izgledu auta jer ovo je samo testna mula, automobil sa "sklepanom" karoserijom ispod koje se skriva tehnologija koja će pogoniti serijski model.
Posebno komično izgledaju četverostruke ispušne cijevi, koja kao da je neko dijete u igri zalijepilo na auto. Ne znamo je li Ferrari njima pokušao zavarati ili se samo našaliti jer ovo može prevariti samo vrlo naivne. Pogotovo uz veliku naljepnicu između njih koja ukazuje na opasnost od visokog napona.
Kad smo već kod stvari koje su lažne, na videu automobila primjetan je prodoran zvuk V8 motora. Moramo priznati da zvuči prilično uvjerljivo, i da bi on mogao zavarati ljude koji nisu vrhunski poznavatelji automobila, no ispod haube ovog auta ipak nema motora s unutarnjim izgaranjem. Dobar pokušaj Ferrari, za razliku od komičnih ispuha.
No kada smo već kod zvuka, valja spomenuti da je izvršni direktor Ferrarija Benedetto Vigna nedavno rekao da njihov električni automobili neće biti tih. Svaki Ferrari s nultom emisijom imat će namjenske "zvučne potpise", no ne znamo je li riječ o ovom zvuku ili Ferrari priprema nešto spektakularnije od rješenja koje se za "sitan novac" može kupiti kao naknadna oprema za svaki auto.
Ferrari nije prva talijanska marka koja će razviti sportski zvuk za svoje sportske električne automobile. Uz Maserati GranTurismo Folgore, čak i manji Abarth 500e ima umjetan sportski zvuk. Abarth se pohvalio kako im je trebalo više od 6000 radnih sati da finaliziraju zvuk vanjskog zvučnika postavljenog ispod stražnjeg dijela automobila, a u ovom videu možete saznati kakav je konačan rezultat:
Prvi električni Ferrari mogao bi biti praktičniji od uobičajenih superautomobila koji se proizvode u Maranellu. Činjenica da se testni prototip krije ispod karoserije Levantea sugerira da bi mogao imati stražnja vrata i da bi možda mogao biti SUV sličan Purosangueu. Uskoro bi se na cestama mogli naći i kamuflirani pretprodukcijski primjerci pa ćemo znati više.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....