![62B1172A-C367-44AA-B35F-A9D92267EA06](https://static.jutarnji.hr/images/live-multimedia/binary/2019/9/10/14/62B1172A-C367-44AA-B35F-A9D92267EA06.jpeg)
Nakon što su Mercedes i Jeep u prodaju pustili potpuno novu generaciju G-klase i Wranglera, na nedavnom salonu u Frankfurtu Land Rover je pokazao modernu inkarnaciju kultnog Defendera koji je kao i spomenuti dvojac, proslavljen po nevjerojatnoj sposobnosti u svim uvjetima na terenu.
Tako je s novom generacijom, u mirovinu konačno otpravljen dosadašnji model koji je izvorni oblik zadržao sve do danas, a konstantno poboljšavan, osuvremenjivana i nadograđivan, kultni Defender od 1948. godine ide tamo gdje se prosječno sposobni terenci ne usudite ni zagaziti prednjim kotačem.
![](https://static.jutarnji.hr/images/live-multimedia/binary/2019/9/25/17/4bf1c8e2-2020-land-rover-defender-90-110-214.jpg)
Kod novog modela u mnogo detalja ponovo srećemo čuvenog pretka, kao i mnogo novih stvari, a izdvojili smo deset razloga zbog kojih nam je novi Land Rover Defender toliko cool.
![](https://static.jutarnji.hr/images/live-multimedia/binary/2019/9/25/17/Land_Rover-Defender_110-2020-1280-90.jpg)
1. Potpuno nova unibody platforma
Novi Defender je izgrađen na potpuno novoj lakoj aluminijskoj "unibody" platformi koju dijeli s aktualnom generacijom Discoveryja, no za ovu je priliku dodatno ojačana za dodatnu izdržljivost i sposobnost prilikom izazovnog off-roada. Tako nazvavši je D7x, jasno su je željeli diferencirati od postojeće D7u platforme.
2. Nudi se s dizelašima i benzincima
S početkom prodaje, Defender će se odmah nuditi s dva četverocilindarska dizelaša i dva benzinca - 2.0 turbo dizelski s 200 i 240 KS, 2.0 turbo benzinac od 300 te 3.0 MHEV redni šestak (blagi hibrid) s kompresorom od 400 KS.
![](https://static.jutarnji.hr/images/live-multimedia/binary/2019/9/25/17/32fd448f-2020-land-rover-defender-90-110-49.jpg)
3. Funky izvedba s dvojim vratima
Danas SUV tržište ne guta modele s dvojim vratima, no u Land Roveru za to uopće ne mare. Drže se tradicije s modelima 110 (dugi) i 90 (kratki).
![](https://static.jutarnji.hr/images/live-multimedia/binary/2019/9/25/17/Land_Rover-Defender_110-2020-1280-20.jpg)
4. Ima zračni ovjes
Kao standardna oprema kod novog Defendera isporučuje se elektronski nadzirani zračni ovjes koji karoseriju može podići i spustiti za do 7,5 centimetara ili najviše 28,2 cm od tla. Prevjesi su kratki, podnica je visine 291 mm, relativno su veliki prilazni, prijelomni i odlazni kutovi (38, 28 i 40 stupnjeva), dok je dubina zarona 900 mm
![](https://static.jutarnji.hr/images/live-multimedia/binary/2019/9/25/17/Land_Rover-Defender_110-2020-1280-28.jpg)
5. Može povući 3,5 tona
Osim nosivosti od 900 kilograma, novi je Defender sposoban povući prikolicu od 3500 kilograma uz paket Towing. Više od Mercedesa, G500 i Jeepa Wranglera Unlimited i više od bilo kojeg drugog Land Rover modela.
![](https://static.jutarnji.hr/images/live-multimedia/binary/2019/9/25/17/b1c1fe99-2020-land-rover-defender-lego-technic-4.jpg)
6. Postoji Lego verzija
Prije predstavljanja pravog Defendera u prodaji se već u srpnju pojavio Lego Defender za nekih 180 eura. Tako smo doznali i da će pravi model pokretati redni 6-cilindraš.
![](https://static.jutarnji.hr/images/live-multimedia/binary/2019/9/25/17/508c7cb0-2020-land-rover-defender-90-110-48-768x576.jpg)
7. Može se naručiti sa spojenom prednjom klupom
Nekoliko je konfiguracija sjedenja dostupno u novom Defenderu, za 5, za 6 ili za 7 putnika, Pitom je Defender za šest putnika opremljen prednjom spojenom klupom za troje putnika.
![](https://static.jutarnji.hr/images/live-multimedia/binary/2019/9/25/17/30751cde-2020-land-rover-defender-90-110-284.jpg)
8. Postoje četiri različita paketa dodatne opreme i mnoštvo personaliziranih opcija
Osim četiri zadana vrlo atraktivna paketa - Explorer, Adventure, Country i Urban nudi se niz personaliziranih dodataka koji Defender mogu dodatno približiti ukusu kupca. Želite li urbanog gradskog šminkera - nema problema. Želite li terenskog monstruma - nema problema.
Tako je to zamišljeno u Land Roveru. Urban paket i doplata dvobojne karoserije, primjerice pridonosi classy nastupu u izvedbi 90, dok se nama više dopada u izvedbi 110 s paketom Explorer koji dolazi s izrazito terenskim dodacima poput kovanog okvira na krovu sa stepenicama, usisnikom za zrak (surlom) uz vjetrobran, zavjesicama za blato, vitlom...
![](https://static.jutarnji.hr/images/live-multimedia/binary/2019/9/25/17/e1be969b-2020-land-rover-defender-90-110-126.jpg)
9. Isporučuje se s čeličnim naplacima
Ne, novi Defender nije tek šminkerski podsjetnik na slavnog pretka kićen 20 colnim alu naplacima i slično. Da, može i tako, ali može se naručiti i na klasičnim čeličnim naplacima u baznoj izvedbi za službe vatrogasaca, šumara, spasilačkih službi ili policije.
![](https://static.jutarnji.hr/images/live-multimedia/binary/2019/9/25/17/ffc06f90-2020-land-rover-defender-90-110-140.jpg)
10. Cijenama pokriva sve - od kupaca Wranglera do kupaca G-klase
Kad idućeg ljeta stigne u Hrvatsku osnovni Defender će stajati od 525.000 kuna do registracije, no najmodernija pogonska tehnika je uvijek serijska. Baš kao i zračni ovjes, Terrain-response sustav, Hill descent control i sve ostalo...
![](https://static.jutarnji.hr/images/live-multimedia/binary/2019/9/25/17/e71e9f46-2020-land-rover-defender-90-110-175.jpg)