U listopadu prošle godine švedski nogometni reprezentativac i napadač AC Milana Zlatan Ibrahimović (40) se povodom svog rođendana na društvenim mrežama pohvalio svojim najnovijim modelom u ergeli Ferrarija koju posjeduje.
Švedska nogometna zvijezda poznata po svojim kontroverznim izjavama tada je sam sebi čestitao rođendan i objavio fotku pola milijuna eura vrijednog Ferrarija SF90 Spider, otvorene verzije hibridnog hiper automobila iz Maranella s 1000 KS koji je ujedno i najbolji Ferrari u ponudi.
Čini se da mu je automobil napokon isporučen, jer je najveća zvijezda AC Milana snimljena za volanom na ulicama Milana u potpuno ležernom "outfitu" i s podignutim krovom' jer ipak, još je veljača.
Njegovom karakteru svakako pristaje boja Ferrarija koja nije klasična crvena već nova potpuno neuobičajena zlatno/žuta metalik boja "Giallo Montecarlo" namijenjena samo Spider varijanti.
Poznato je kako Ibrahimović svoje automobile vozi kad god stigne i ne sprema ih u neku grijanu garažu kao ulaganje i baš zato su mu vrata tvornice u Maranellu uvijek otvorena, gdje kotira vrlo visoko na listama za njihove ekskluzivne maloserijske modele.
Za razliku od zatvorene, Stradale verzije SF90 u kakvoj se Mate Rimac odvezao na vjenčanje u Split, Spider verzija vrijedna pola milijuna eura nema krova te omogućuje vlasniku vjetar u kosi uz puni doživljaj sportske vožnje.
Ujedno, s 1000 KS to je i najsnažniji Spider model ikad izašao iz tvornice, a snagu osigurava središnje smješteni 4,0-litreni V8 twin-turbo motor potpomognut trima elektromotorima - dvama smještenim na prednjoj osovini i jednim između benzinca i kutije 8-stupanjskog mjenjača s dvije spojke.
Turbo benzinac postiže 780 KS i 800 Nm najvećeg okretnog momenta dok elektromotori isporučuju kombiniranu snagu od 162 kW, odnosno 220 KS, a energiju dobivaju iz 7,9 kWh litij-ionske baterije dok je pogon izveden na sva četiri kotača.
Tako je ovaj Ferrari koji do 100 km/h stiže za 2,5 sekundi i do 200 km/h za 7 sekundi bez krova već četvrti model u Zlatanovim rukama: do sad ga se moglo vidjeti za volanom jednog od tek 500 izrađenih Ferrarija LaFerrari koji ga je stajao milijun eura, posebnog Ferrarija Monza SP2 izrađenog u samo 449 primjeraka za kojeg je također iskrcao milijun, te nešto starijeg, ali sve vrjednijeg kultnog super automobila Ferrarija Enzo kakvih je između 2002. i 2004. proizvedeno tek 400 i koji danas vrijedi oko 3 milijuna eura...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....