BMW je bez velike pompe još jednom zatvorio jedno važno poglavlje svoje povijesti. Nakon što je prva Serija 8 nestala iz salona krajem devedesetih, ista sudbina sada je zadesila i njezinu suvremenu reinkarnaciju. Druga generacija BMW-a Serije 8, predstavljena 2018. godine, tiho je uklonjena iz ponude, čime se završava relativno kratko, ali upečatljivo razdoblje jednog od najluksuznijih i najambicioznijih modela marke.
Iako je naziv evocirao kultnu originalnu Seriju 8 iz devedesetih, s prepoznatljivim preklopnim svjetlima i konstrukcijom bez B-stupa, novija "osmica" bila je u suštini nasljednik nekadašnje Serije 6. To se vidjelo i u ponudi karoserijskih izvedbi jer kupcima su bili dostupni coupé, cabriolet i Gran Coupé četverim vratima. Paleta motora bila je također vrlo velika, od rednog šestcilindraša 840i, preko moćnog M850i s V8 motorom, pa sve do ekstremnog M8 s više od 600 KS. U ponudi se čak našao i rijedak dizelski 840d, a elektrifikacija je u potpunosti izostala, bez plug-in hibrida ili "zelenijih" varijanti.
Upravo ta kombinacija snažnih motora s unutarnjim izgaranjem koji donose velik CO2 za cijeli portfelj tvrtke, visoke cijene i činjenice da je model već u startu bio nišni proizvod, jasno je upućivala na ograničen životni vijek Serije 8. BMW zasad ne planira izravnog nasljednika. Iako se u kuloarima spominju ideje o budućem top modelu ili čak povratku Serije 6 u nekom novom obliku, fokus marke trenutačno je snažno usmjeren na Neue Klasse modele i električnu budućnost.
Zanimljivo je i da BMW s ovom promjenom dodatno sužava ponudu kabrioleta. Nakon povlačenja Serije 8 Cabrio, u ponudi ostaju tek odlazeći Z4 i Serija 4 Cabrio. Ponuda novih kabrioleta ionako je sve tanja, a odlazak Serije 8 samo potvrđuje da luksuzni auti bez krova također sve teže pronalaze mjesto u modernoj automobilskoj industriji.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....