Tijekom posljednjih nekoliko godina najveće brzine vozila porasle su do divljih visina, što je dovelo do poziva da se na neograničenim njemačkim autocestima treba dati službena ograničenja brzine. Državni ministar prometa, Volker Wissing, sada je razjasnio situaciju.
“Tempo je osobna odgovornost građana, sve dok drugi nisu ugroženi. Država bi se tu trebala suzdržati”, rekao je Wissing njemačkim medijima. “Visoke cijene energije već uzrokuju da mnogi ljudi voze sporije. A s e-automobilima ljudi se neće voziti tako brzo jer žele štedjeti svoje baterije".
Wissing je dio koalicijske vlade koja je izabrana u listopadu 2021. Jedna od stranaka u koaliciji bila je za ograničenje brzine, postavljajući pitanje hoće li to postati politički prioritet. Izvješća su se pojavila u to vrijeme, sugerirajući da je javna podrška ograničenjima brzine bila na najvišoj razini svih vremena, a čak je i tadašnji vozač Formule 1 Sebastian Vettel govorio u korist ograničenja.
Uz visoke cijene energije uzrokovane ruskom invazijom na Ukrajinu, pitanje ograničenja brzine ponovno je pokrenuto nedavno. Wissing je, međutim, odbacio te glasine i čak govorio o proširenju autocesta kako bi se smanjile gužve, unatoč protivljenju drugih u vladi.
“U Njemačkoj, ne samo broj automobila, već i teretni promet neprestano raste tijekom godina”, rekao je Wissing. "Međutim, ovo nije praćeno niti željeznicom niti cestom. Čak i ako se to ne sviđa svima: bit će više prometa na njemačkim cestama i moramo se nositi s tim. U suprotnom, ekonomija će uskoro stati, a mi ćemo izgubiti radna mjesta".
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....