S proizvodnih traka glavne Škodine tvornice u Mlada Boleslav sišao je prvi primjerak četvrte generacije modela Fabia.
Proizvodni pogoni temeljito su unaprijeđeni za proizvodnju nove generacije popularnog gradskog automobila, a ukupna vrijednost investicija iznosila je 110 milijuna eura. Fabia je s više od četiri i pol milijuna prodanih primjeraka drugi najprodavaniji model češke marke, iza Octavije.
Nova Fabia narasla je u odnosu na prethodnika: u duljinu mjeri 4,11 metara (+ 11 cm), široka je 1,78 metara (+ 4,8 cm), a međuosovinski razmak proširen je za dobrih 9,4 cm, na 2,26 metara. U baznoj varijanti prtljažnik raspolaže s najmanje 380 litara (+ 50 litara u odnosu na ranije), što je rekordna vrijednost za taj segment.
Uz prednji pogon, Fabia će biti dostupna s ručnim ili automatskim 7-brzinskim DSG mjenjačem, a paletu motora čine pet benzinskih motora iz aktualne EVO generacije Volkswagen grupe.
Radi se o benzincima koji zadovoljavaju Euro 6D normu: trocilindrični 1.0 TSI isporučuje 95 ili 110 KS, dok je 1.0 MPI verzija dostupna sa 65 ili 80 KS, što je 5 KS više nego prije.
Tri paketa opreme Ambition, Style te Monte Carlo trebali bi zadovoljiti sve ukuse, a napokon će modeli s najvišom opremom dobiti i 1,5-litreni četverocilindrični motor snage 150 KS uparen sa 7-stupanjskim DSG mjenjačem s dvije spojke.
Zahvaljujući velikom spreminiku za gorivo od 50 litara, svi trocilindrični motori mogu prijeći više od 900 kilometara u testnom ciklusu WLTP-a.
Nova Fabia u Hrvatsku stiže u listopadu, no cijene za domaće tržište još nisu definirane.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....