Nakon sedam godina proizvodnje, jednog jačeg redizajna i gotovo milijun prodanih primjeraka Opelov mali SUV Mokka utisnuo je dubok trag na tržištu i istovremeno nasljedniku ostavio breme dobrog rezultata, kojeg u okruženju sve brojnije konkurencije, onako na prvu gledano, neće biti lako nadmašiti.
Ipak, druga generacija izgleda maestralno. Nema ni mrve zajedničkog s bivšom, a najveća je novost potpuno nov, horizontalnim linijama obilježen prednji dio, kojeg Opel naziva Vizor.
Osnova svega je gladak, sjajan plastični modul koji spaja farove, a cijeli prizor postaje naročito upadljiv kad se upale LED dnevna, a posebno LED Intellilux Matrix glavna svjetla (prva takva u ovoj klasi) i to u kombinaciji s dvobojnom karoserijom s crnim poklopcem motora i krovom i velikim 18-colnim naplacima.
Bit će to prizor kakav ćemo gledati i na svim dolazećim Opelima, od buduće Astre do Crosslanda i Grandlanda. Lijepo je skrojen i stražnji dio koji također vidljivo inzistira na vizualnoj širini. Fancy izgled ima i nove, atletskije proporcije. Nova Mokka je kraća od sadašnje za 12,5 centimetara pa mjeri 4,15 metra, a ključ promjena je i Peugeot-Citroenova platforma CMP, na kojoj vozi i novi 2008.
Ima jednak osovinski razmak kao prijašnja (2,61 metra), ali je torzijski čak 30 posto čvršća i ima širi trag kotača pa je u konačnici šira i sama karoserija. Prevjesi su vidljivo manji, za šest centimetara, a još je značajnije da moderni materijali čitavog automobila smanjuju ukupnu masu za čak 120 kilograma.
Dramatično nova je i unutrašnjost, s naglaskom na potpunu digitalizaciju instrumenata i svih pratećih funkcija zabave i multimedije. Radikalno nov izgled vozačkog ambijenta nazvan Pure Panel ima centralnu točku u spojenim digitalnim instrumentima veličine 12 inča i dodirnim ekranima od 7 i 10 inča, u kojima je objedinjena kompletna infotainment i sigurnosna tehnologija, danas dostupna u okvirima ove klase.
I taj segment zanimljiv je uvod u nov Opelov svijet vozačkih ambijenata, kakvi će krasiti sve buduće modele sa znakom munje.
Ponuda dizelskih i benzinskih motora zasad nije otkrivena, iako se može očekivati dominacija ionako odlične krovne Peugeot-Citroenove pogonske tehnologije BlueHDi i PureTech, koje će u skladu s ekološkim trendovima dopuniti električna verzija s elektromotorom snage 100 kW (136 KS) i momenta 260 Nm. Prema WLTP standardu imat će doseg od 322 kilometra, brzinu ograničenu na 150 km/h i vrijeme punjenja baterije kapaciteta 50 kWh na brzom punjaču od 30 minuta, do 80-postotne napunjenosti. Na hrvatsko tržište nova Mokka stiže početkom 2021. godine.
Ukratko
Cijene će uskoro biti poznate, a tad će se krenuti i s narudžbama. Prve isporuke na hrvatskom tržištu očekuju se početkom sljedeće godine
Električna verzija bit će dostupna od starta prodaje, imat će elektromotor od 100 kW, doseg od 322 kilometra i bateriju punjivu za 30 minuta
Nova Mokka ima Peugeot-Citroenovu platformu CMP, čvršća je 30 posto i lakša čak 120 kilograma. Prtljažnik mjeri solidnih 350 litara
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....