BEZ MILOSTI

Zakasnila s plaćanjem rate pet dana, iz prodajnog salona joj ‘ugasili‘ auto

Vlasnica tvrdi da su joj daljinski isključili auto pa ga je odlučila vratiti u salon

Vlasnica automobila, ilustracija

 RossHelen editorial/Alamy/Alamy/Profimedia

Redovito plaćanje preuzetih financijskih obaveza nitko ne smije izbjegavati, no postoje situacije kada plaćanje rata nije moguće.

U normalnim situacijama čovjek bi nazvao vjerovnika, obrazložio svoj problem i sve bi vjerojatno završilo dogovorom.

No, što kada mogućnost dogovora ne postoji?

To je na svojoj koži osjetila jedna vozačica iz Amerike kojoj su zaposlenici prodajnog salona jednostavno ‘ugasili‘ automobil.

Ona tvrdi da su joj daljinski isključili automobil jer je zakasnila s plaćanjem rate pet dana.

‘Rok za plaćanje rate je bio 4. travnja, a danas je 9. travnja, rekla sam im da ću platiti ovaj petak‘, rekla je vlasnica automobila.

‘Trenutno sam na parkiralištu ispred teretane, a isključili su mi auto. Nazvala sam ih i rekla da nisam kod kuće nego da sam zapela ispred teretane. Oni su rekli - u redu, aktivirat ćemo vam auto tako da možete otići kući, a kada stignete kući, opet ćemo ga isključiti‘.

Nastavila je govoriti da nije oduševljena idejom plaćanja automobila, ako salon ima mogućnost daljinskog onesposobljavanja.

‘Ne želim biti vlasnica auta koji će mi biti isključen ako zakasnim s plaćanjem jedne rate pet dana. Zato sam jednostavno odlučila konačno vratiti ovaj auto‘, zaključila je na kraju videa.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
19. travanj 2024 13:16