Mercedes je skinuo veo s potpuno nove E-klase All-Terrain, što znači da se model vraća s drugom generacijom. Dok se čini da su crossover SUV-ovi preplavili tržište, All-Terrain je dašak svježeg zraka za one koji traže nešto malo drugačije. Sa standardnim pogonom na sve kotače, 46 mm dodatnog razmaka od tla i Airmatic zračnim ovjesom, potpuno novi All-Terrain nastavit će se boriti s Audijem A6 All-Roadom, i Volvom V90 Cross Countryjem.
Stiže u tri varijante, uključujući četverocilindrični blagi hibridni dizel (E 220), šestocilindrični benzinac (E 450) i četverocilindrični dizelski plug-in hibrid (E300 de).
Specifikacije za 3,0-litreni motor sa šest cilindara prilično su impresivne. Ima 381 KS (280 kW) i 500 Nm okretnog momenta između 5800 i 6100 o/min. To je dovoljno da ubrza od 0 do 100 km/h za 4,6 sekundi, što ga čini najbržim u klasi. Najveća brzina je elektronički ograničena na 210 km/h.
Oba dizelaša su 2,0-litreni četverocilindraši koji razvijaju 197 KS (145 kW). To je dovoljno za hvatanje stotke za 8,1 sekundu u modelu E220d. No, u kombinaciji s električnim motorom u E 300 de, snaga skače na 308 KS (230 kW) i 700 Nm. To je dovoljno da E 300 de ubrza do 100 km/h za 6,9 sekundi. Plug-in hibrid E 300 de također ima prednost jer može prijeći 102 km na baterije prema WLTP-u.
U odnosu na E-klasu karavan, postoje jedinstvene izmjene u dizajnu koje ih razlikuju. All-Terrain ima jedinstvenu prednju rešetku, posebne odbojnike, kromirani prednji i stražnji štitnik podvozja visokog sjaja i tamno sivu oblogu luka kotača.
Tu je i dodatnih 46 mm dodatnog razmaka od tla. Zračni ovjes je standardan, a pri brzinama iznad 120 km/h, automobil će se spustiti za 15 mm radi aerodinamičke učinkovitosti. 18-inčni kotači na gumama 235/55 R 18 su standardni, iako ako želite popuniti lukove, možete odabrati opciju od 19 i 20 inča.
Dimenzije ostaju uglavnom iste kao na karavanu, ali je All-Terrain nešto širi od limuzine. Mercedes-Benz E-Class All-Terrain širok je 1904 mm, visok 1497 mm i dugačak 4950 mm. U usporedbi s odlazećim All-Terrainom, to je 28 mm šire, dok je međuosovinski razmak produžen za 22 mm na 2961 mm.
Mercedesov pogon na sve kotače 4Matic standardan je za All-Terrain i, zajedno s Airmaticom, povezan je s programom terenske vožnje. Iako nema puno više informacija, Mercedes kaže da je razmak od tla ostao konstantan unatoč promjenama težine, zahvaljujući zračnom ovjesu.
No, iako se All-Terrain reklamira kao terenska verzija E-klase, izostavljanje spominjanja stvari kao što su zaključavanje diferencijala, dubine gaženja te kutovi prilaza i odlaska navodi nas na pomisao da Mercedes vjerojatno očekuje lagani off-roader u najboljem slučaju.
Cijene će biti objavljene bliže lansiranju, ali očekujte da će E-klasa All-Terrain koštati između 65.000 i 75.000 eura. Europski kupci mogu očekivati da će automobili stići u izložbene prostore negdje tijekom prvog tromjesečja sljedeće godine, ali još nema službenih datuma.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....