Volkswagen je skinuo masku s faceliftiranog T-Crossa, ubrizgavši najmanjem članu svoje SUV ponude svježi stil i preuređenu unutrašnjost, četiri godine nakon njegovog debija.
U službenim novinarskim snimkama, VW je pokazao samo sportskiju R-Line opremu, ali već smo vidjeli prototipove T-Crossa bez kamuflaže pa smo upoznati i sa stilskim promjenama na slabijim modelima.
Sprijeda šira rešetka ima LED traku pune širine koja zamjenjuje staru kromiranu traku i povezuje prednja svjetla koja imaju IQ.Light LED Matrix tehnologiju. Redizajnirani branik dobiva modernije bočne otvore trokutastog oblika i manje složenu postavku za niži usis.
Dodaci za odbojnike u boji karoserije na modelu na slici specifični su za R-Line, budući da obrubi s nižim specifikacijama imaju više plastične obloge i obrub u aluminijskom stilu oko usisnika koji podsjeća na zaštitnu ploču.
Profil je uglavnom nepromijenjen ako se izuzmu novi 16-inčni i 17-inčni aluminijski naplatci i tri nove nijanse – Grape Yellow, Clear Blue Metallic i Kings Red Metallic – koje proširuju paletu boja. Straga, vrhunac je otmjena LED grafika u obliku slova X na stražnjim svjetlima i LED traka pune širine u sredini.
Donji dio stražnjeg branika također je revidiran sa širokim lažnim ulazom u R-liniji i bez vidljivih ispušnih cijevi.
U unutrašnjosti, promjene su još očitije, jer je cijela armaturna ploča redizajnirana. Tvrda i jeftina plastika koja je doduše bila najslabija točka odlazećeg modela zamijenjena je mekšim i, prema VW-u, “znatno kvalitetnijim” materijalima. Tehnološki aspekt je u skladu s tim nadograđen novim digitalnim kokpitom.
Točnije, digitalna ploča s instrumentima sada dolazi standardno, iako se njezina veličina kreće između 8 inča i 10 inča, ovisno o razini opreme. Zaslon osjetljiv na dodir infotainmenta postavljen je veći, s dijagonalom od 8 inča ili 9,2 inča, dok dobiva i ažurirani softver.
VW je ponosan na značajke praktičnosti T-Crossa, uključujući kliznu stražnju klupu, fleksibilni prtljažni prostor u rasponu od 385-455 litara.
VW T-Cross je brat Pola s visokim voznim karakteristikama, koji se vozi na istoj MQB-A0 arhitekturi. Linija pogonskih sklopova prenesena je iz modela koji je prethodio faceliftu, što znači da T-Cross nema nikakve elektrificirane opcije za razliku od većine svojih suparnika.
Benzinski 1.0 TSI s tri cilindra s turbopunjačem dostupan je s 95 KS (70 kW) ili 115 KS (85 kW), dok snažniji 1.5 TSI s četiri cilindra i turbom daje 150 KS (110 kW). Snaga se prenosi na prednju osovinu putem 5-stupanjskog ručnog, 6-stupanjskog ručnog ili 7-stupanjskog DSG automatskog mjenjača koji dolazi standardno na najsnažnijoj varijanti.
Lansiranje ažuriranog VW T-Crossa na tržište zakazano je za prvo tromjesečje 2024., a pretprodaja počinje u četvrtom tromjesečju ove godine. Suparnici u europskom B-SUV segmentu uključuju nedavno renovirani Peugeot 2008, renovirani Renault Captur i Ford Pumu koji će uskoro biti ažurirani, kao i mehanički povezanu Škodu Kamiq i Seat Aronu.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....