Baš poput VW Golfa GTE koji smo nedavno imali prilike isprobati , Volkswagen za Salon automobila u Parizu najavljuje i GTE izvedbu novog Passata. Hibridna plug-in tehnologija biti će dostupna u obje karoserijske izvedbe, karavanskoj i limuzinskoj, a riječ je o kombinaciji 1,4-litrenog TSI benzinca sa 156 KS i elektromotora (snage 115 KS) koji snagu crpi iz litij-ionskih baterija. Samo ‘na struju’ u E-režimu, Passat GTE u stanju je prijeći do 50 kilometara.
Sustav u kombinaciji raspolaže s ukupno 218 KS i 400 Nm najvećeg okretnog momenta. U VW-u se pritom hvale prosječnom potrošnjom od samo 2 litre na 100 km, emisijom CO2 od tek 45 g/km i dosegom od 1000 kilometara s punim tankom (50 litara) i punom baterijom. Snaga se na prednje kotače prenosi putem 6-stupanjskog DSG mjenjača (specijalno razvijenog za ovaj model), sprint do 100 km/h traje osam sekundi, a najveća brzina iznosi 220 km/h.
Po izgledu Passat GTE se od standardnog modela razlikuje tek u detaljima: maska hladnjaka izvedena je u kromu s dodanom karakterističnom letvicom plave boje, dnevna LED svjetla izvedena su u obliku slova C, aerodinamičniji je prednji branik, posebno su dizajniranim naplaci od 17 cola, te kliješta kočnica lakirana u plavu boju… VW Passat GTE u prodaju stiže sredinom iduće godine po zasad nepoznatoj cijeni, no ako ne bude prenapuhana, GTE model mogao bi postati trn u oku onih koji se kunu u Passat s oznakom TDI. Kao orjentir hoće li se GTE varijanta isplatiti u odnosu na Passat TDI slične snage, može poslužiti cijena od 280.000 kuna koliko stoji VW Golf GTE, dakle tek oko tri tisuće eura više od Golfa GTD…
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....