Ne tako davno automobilističke 1970-te i 1980-te obilježavale su vrhunske limuzine koje su to su doba bile u svom zenitu. Pritom su Nijemci igrali na performanse, Talijani i Englezi na sportski nastup i stil, a Francuzi su nudili neprikosnovenu udobnost vožnje.
Naravno, odmah nam na pamet padnu modeli Citroena, no Peugeot je i po brojnim drugim osobinama bio trn u oku upravo njemačkim limuzinama.
Još se živo sjećamo Peugeotovih velikih limuzina sa stražnjim pogonom poput modela 504, 605 i 505 koji su nudili i stil i snagu.
Kasnije su se trendovi mijenjali pa tako i Peugeot sa svojom gamom, a velika limuzina sa stražnjim pogonom sportskih ambicija je postala stvar prošlosti.
Najveća limuzina u programu danas jest model 508 koji je trenutno snagom kapacitiran do 200 KS što je okej, ali...
Šteta da jedan od najatraktivnijih automobila u klasi jednom BMW-u Serije 3 danas može parirati tek do pola game.
Na tomje tragu portal autoevolution.com objavio render „crtača” Andreja Nedelea iz Peugeota koji pokazuje svoju viziju modela 608, blistavog velikog Peugeota sa stražnjim pogonom.
Ono što je bila njegova nit vodilja da bi tako što u budućnosti bilo moguće jest činjenica da će nedavnim spajanjem FCA i PSA automobilskih konglomerata možda biti mjesta i za takav projekt, s obzirom na to da italo-američki div u svom portfelju ima „materijala” za posuditi.
Pritom se prvenstveno misli na platforme sa stražnjim pogonom koje koriste Maserati i Alfa Romeo za modele Quattroporte, Ghibli i Giulia.
Možda bi to omogućilo Peugeotu povratak na velika vrata u svijet premium limuzina, a novi 608 bi ponudio primamljivu kombinaciju kao automobil koji izgleda sjajno kao svi novi Peugeoti, ali koji je izgrađen na platformi sportskog automobila.
Voljeli bismo vidjeti što bi Francuzi mogli stvoriti na platformi „Giorgio” te da sve ne ostane na prednjepogonašu 508. Jer, ako je Kia mogla plasirati Stinger...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....