KARAVANSKA VERZIJA

VOZILI SMO: ŠKODA SUPERB COMBI Kontejner na kotačima

Rekordan prtljažnik nije nimalo poremetio vozne osobine, a uz to ni ne izgleda ništa lošije od limuzine

Superb Combi nova je potvrda da karavanske izvedbe ne moraju nužno biti ružnije od limuzine na čijoj su osnovi nastali. Škodini dizajneri predvođeni Jozefom Kabanom, elegantno su rastegli staklene plohe i produžili krovnu liniju nadograđenu malim spojlerom ispod kojeg se protežu široka peta vrata.

Zavodljiva silueta i pažljivo odmjerene proporcije, u kombinaciji sa zategnutim linijama uzdužnih pregiba i elegantnih svjetala razlog su da najveća Škoda u ponudi izgledom uvelike podsjećaju na posljednje karavanske verzije Audija A4 i A6. Sazdan na modularnoj platformi MQB, s međuosovinskom razmaku od 284 cm, Superb je već u limuzinskoj izvedbi postao pojam za izdašnost u putničkom prostoru. Posebnu pažnju izaziva razmak od gotovo 16 cm između naslona prednjih sjedala i ruba stražnje klupe uz koje se putnicima straga pruža kraljevski tretman.

Isti prostor za putnike nudi i karavan, ali ono u čemu je još izdašniji je prtljažnik. Izuzmemo li 2 cm u visinu koje donose uzdužni krovni nosači, vanjske dimenzije češke krstarice nisu se mijenjale s karavanskim izdanjem, ali je prtljažnik u osnovnoj postavci veći za 35 l (ukupno 660), a kada se obore stražnja sjedala raste na 1950 što je u odnosu na prethodno izdanje Superba Combi čak 100 litara više.

Pristup ogromnom prtljažniku vodi kroz široka peta vrata koja se otvaraju uz pomoć elektro motora, a uz nadoplatu stiže i senzor koji reagira na postavljanje noge u podnožju stražnjeg odbojnika. No, nije sve savršeno jer obaranjem sjedala podnica nije u cijeloj dužini ravna, a pri utovaru težih predmeta zasmetat će i maleni prag.

A postoje li razlike u vožnji saznali smo za upravljačem modela pokretnog dizelašem 2.0 TDI motorom (150 KS), s paketom Style i opremljenog DSG mjenjačem. Kao i kod limuzine ovjes prije svega nudi iznimnu udobnost. Razloga za zamjerke ne nudi ni preciznost upravljanja, dok iznimnu stabilnost pokazuje i pri velikim brzinama. Ni oštrija vožnja ne unosi nemir i Combi je uvijek solidno oslonjen na sva četiri kotača.

Superb Combi već je stigao na hrvatsko tržište, a početak ponude predstavlja 1.4 TSI Active s cijenom do 183.594 kn.

2.0 TDI

TEHNIČKI PODACI

Motor turbodizelski

Obujam 1968 ccm

Snaga 150 KS

Moment 340 Nm

Mjenjač DSG, 6 stupnjeva

Prtljažnik 660/1950 l

Potrošnja 4,6 l/100 km

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
22. studeni 2024 14:19