Nedugo nakon što je pokazala osvježenu Octaviju, Škoda je otkrila i prve fotografije njene friško ušminkane Scout verzije. Premda se na prvi pogled čini da se bitna razlika u odnosu na prethodnicu u ovom slučaju svodi tek na novooblikovanu masku hladnjaka, koja je prigrlila razlomljene farove kao glavni znak raspoznavanja, iskustvo iz prve ruke pokazalo je da Scout i u novom izdanju ima ponuditi nešto više nego dosad. Bit je, dakako, ostala ista pa Scout u odnosu na klasičnu Octaviju donosi 30 mm veću udaljenost od tla (171 mm), a tu su i prepoznatljive zaštitne obloge blatobrana, pragova i podvozja. Automobil je dostupan u benzinskim i dizelskim pogonskim opcijama, pri čemu 1.8 TSI razvija 180 KS, a 2.0 TDI dostupan je u verzijama sa 150 i 180 KS. Benzinac je na raspolaganju samo uz 6-stupanjski DSG, kao i jači TDI, pa je najvažniji novitet u ponudi u tom smislu nova kombinacija slabije TDI verzije i 7-stupanjskog DSG mjenjača.
Foto: Škoda
Ovaj je motor jedini u Scoutu dostupan i u kombinaciji s ručnom mjenjačkom opcijom, sa šest stupnjeva prijenosa. Iskušali smo ih gotovo sve, u gradskoj vožnji i na autocesti, pa i na posebnom off-road poligonu u sklopu velikog testnog centra u Pachfurthu. Scout posebno uvjerljivo djeluje na usponima i nizbrdicama velikih nagiba, gdje pri vožnji nizbrdo, kao dio uključivog Off-Road moda vožnje, do izražaja dolaze i povećani prilazni i odlazni kutovi, koji sada iznose 16,6 stupnjeva sprijeda, odnosno 14,5 stupnjeva straga. Pogon na sva četiri kotača podrazumijeva se u svim verzijama, a, kao i dosad, temelji se na elektronički kontroliranoj hidrauličkoj višelamelnoj spojki.
Unutrašnjost je praktički jednaka onoj u svim ostalim verzijama obnovljene Škode Octavije, što znači da uz raskošnu ponudu prostora u kabini (temeljenu na osovinskom razmaku od 268 cm) nudi i prtljažni prostor koji se od osnovnih 610 može proširiti do maksimalnih 1740 litara. Tu je, dakako, i sva sila opreme, više od 30 Simply Clever rješenja (uključujući i prijenosnu svjetiljku, preklopne stoliće, dva USB i jedan 230 V ulaz, grijani volan) te poznatih, ali i novih sigurnosnih sustava, od nadzora mrtvog kuta, asistencije za manevriranje prikolicom, kočenja u slučaju potrebe. U Hrvatsku Scout stiže u lipnju, a cijene startaju na 247.602 kune.
Ukratko Kokpit je praktički identičan onom u novoj Octaviji, odnosno Octaviji Combi, no u odnosu na prethodnika Scout donosi bolju opremu i sigurnosne sustave te više od 30 raznih Simply Clever rješenja Pogon na sva četiri kotača je u svim verzijama Scouta te se, kao i dosad, temelji na elektronički kontroliranoj hidrauličkoj višeslojnoj spojki Scout je dostupan s benzinskim i dizelskim pogonskim opcijama, pri čemu 1.8 TSI razvija 180 KS, a 2.0 TDI dostupan je u verzijama sa 150 i 180 KS |
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....