Već je sedam godina na tržištu, ali Citroen Berlingo još uvijek izgleda moderno i dopadljivo. Ipak, nedavni dolazak Dokkera, pa redizajniranog Kangooa i Dobla, a uskoro i novog Caddyja kao najvećih konkurenata, digli su Citroenove inženjere na noge i potaknuli na dizajnerske i tehnološke dorade. Učinak je dobar, premda je prvi susret uživo u Parizu otkrio da se nije išlo u radikalne zahvate.
Dizajnerski su učinjene tek blage korekcije, a prvenstveno se tiču prednjeg dijela s novom maskom i branikom te drukčije pozicioniranim dnevnim svjetlima. Glavni adut u unutrašnjosti je 7-inčni dodirni zaslon i parkirna kamera, no posebna priča je šminkerska izvedba XTR. Naime, uz parkirnu kameru i parkirne senzore sprijeda, može se doplatiti za uređaj automatskog kočenja (Active City Brake). Pomoću laserskih senzora na vrhu vjetrobranskog stakla, sustav prepoznaje sve eventualne prepreke te pri brzinama do 30 km/h, u gradskoj vožnji najžešćima, u slučaju izostanka pravodobne reakcije vozača, automatski aktivira samostalno kočenje i spriječava nalet na vozilo ispred.
Novosti ima i u ponudi motora, osobito dizelskih, daleko najzanimljivijih hrvatskim vozačima. Riječ je o poznatim 1,6-litrenim dizelašima, kojima u dotjeranom izdanju snaga raste na 100 i 120 KS, a zahvaljujući serijskom start/stop uređaju i udovoljavanju normi Euro 6 dobivaju i oznaku BlueHDi.
Potrošnja je dakako, skromna. Na prvim vožnjama, uz malo promišljenosti lako smo je držali na oko 5,5 litara.
Redizajnirani dizelski Berlingo već je stigao na naše tržište, a osnovni stoji 136.500 kuna.
1.6 BlueHDi
Motor turbodizelski
Snaga 100 KS pri 4000/min
Moment 230 Nm pri 1750/min
Dimenzije 438 x 181 x 180 cm
Osovinski razmak 273 cm
Prtljažnik 675/3000 litara
Brzina 165 km/h
0-100 km/h 14,3 sekunde
Potrošnja 4,1 litara
Ispuh CO2 115 g/km
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....