Nakon višegodišnjih turbulencija i lutanja, nekoć kultna britanska marka MG Motors pronašla je sreću u kineskim rukama. Vlasnik brenda sada je ogromna SAIC Motor grupacija iz Šangaja koja je MG lansirala na sve kontinente, uključujući i Europu gdje je otvoreno više od 400 salona.
Prošle godine ‘Kinezi‘ su stigli i u Hrvatsku.
Gamu čine benzinski, plug-in hibridni i potpuno električni modeli, a glavni aduti na domaćem tržištu su pošteno odmjerene cijene te jamstvo od sedam godina ili 150.000 prijeđenih kilometara.
Kulminacija dosadašnjeg rada i vitrina tehnološkog napretka zove se MG4 Electric za čijim smo upravljačem na Bledu jučer napravili prve kilometre.
Riječ je o potpuno električnom modelu i novoj perjanici ponude koja dimenzijama (dužina 4,29 metara) ulazi u kompaktnu klasu gdje će cijenom i dosegom izazvati veliku glavobolju europskim konkurentima poput Volkswagena ID.3 i Renaulta Megane E-Tech.
Najatraktivniji MG model izvana je pravi mamac za poglede.
Agresivno lice i mrki pogled, 17-inčni naplatci i dvostruki stražnji krovni spojleri dio su kolaža kojeg upotpunjuje sedam raspoloživih boja (crvena, crna, bijela, plava, srebrna, siva i narančasta).
Za razliku od vizualno razigrane vanjštine, unutrašnjost je vrlo smirena i napravljena u stilu - ‘manje je više‘.
Dizajnerski minimalizam u potpunoj je suprotnosti s tehnološkim arsenalom kojeg ima ‘na bacanje‘. Ispred vozača su dva ekrana veličine 7 i 10,25 inča, a tu su još kamere, grijana sjedala i raznorazne funkcije kojima se upravlja pomoću mobitela.
Svaki MG4 serijski dolazi opremljen sigurnosnim sustavom MG Pilot koji prepoznaje prometne znakove, detektira pješake i bicikliste te ako procijeni opasnost - zaustavlja automobil.
Kineski novitet stavljen je na novu modularnu platformu (MSP) koju krasi stražnji pogon, nisko težište i raspodjela težine 50:50, a kupcima će na raspolaganju biti tri razine opreme Standard, Comfort i Luxury.
S baterijom kapaciteta 51 kWh koja dolazi isključivo uz opremu Standard (elektromotor sa 170 KS), MG4 može prijeći 350 kilometara dok Comfort i Luxury (203 KS) dolaze s baterijom kapaciteta 64 kWh (Long Range) koja pruža doseg od 450 odnosno 435 kilometara (WLTP test). Pomoću DC brzog punjača istosmjerne struje od 150 kW, snažnija baterija će se od 10 do 80 posto napuniti za 35 minuta.
Sudeći prema prvim kilometrima, MG4 ima potencijal postati hit u kompaktnoj klasi električnih automobila. Uz pogon na stražnje kotače, nisko težište, snažan motor i uvjerljiva ubrzanja (7,7 sekundi do 100 km/h), važnu ulogu imaju fino izbalansirani ovjes, vrlo izravan upravljač te realni doseg preko 300, u snažnijim verzijama i preko 400 kilometara.
Raduje i potpuna tišina u vožnji. Tek iznad 90 km/h u kabinu prodire buka vjetra oko retrovizora.
Bitan adut je i cijena od 33.300 eura koliko stoji MG4 Standard. Comfort je dostupan za 38.000, a Luxury za 40.000 eura.
S uhvaćenim državnim poticajima najavljenima za jesen, potpuno električni kompakt bio bi dostupan ispod 25.000 eura.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....