Zaobljena i zategnuta stražnjica kakve se ne bi posramila ni Jennifer Lopez dovoljno govori o osvajačkim ambicijama Mercedesa. Ni skroman uspjeh Audija s modelom R8 nije obeshrabrio šefove trokrake zvijezde i mrežu su doslovno bacili u susjedov bazen (sjedište Porschea u Zuffenhausen udaljeno je tek 20-ak km od pogona AMG-a u Affalterbachu), zaoravši punom snagom u vode kojima već godinama suvereno vlada Porsche 911.
Štoviše, već u prvim najavama Mercedes nije krio da im je za AMG GT upravo neuništivi elfer bio i uzor i meta. Osim stražnjice svjedoče tome i dimenzije (dužina 455 cm), težina (oko tonu i pol), ali i dvije razine performansi (osnovna sa 462 i snažnija sa 510 KS), čime su lukavo izbjegli preklapanje i bar za sada ugurali se u prostor između atmosferskih i turbo izdanja Porschea 911.
Mehanička struktura je sušta suprotnost postulatima koji vrijede za 911. Pod prednjim poklopcem krije se V8 motor obujma 4 litre, a za optimalnu raspodjelu težine 7-stupanjski automatski mjenjač s dvostrukom spojkom smješten je uz stražnju pogonsku osovinu. Raskošno uređena unutrašnjost sportski je dizajnirana, a velika središnja konzola, koja podsjeća na avionske kokpite, snažno razdvaja vozača od suvozača ostavljajući dovoljno prostora za natprosječan stupanj komfora.
Da stvore auto koji će biti pogodan za duža putovanja, ali i spreman za izlazak na trkaću stazu, Nijemci su ga nakrcali silnim konjima, ali i elektronikom koja vozaču omogućuje podešavanje mjenjača, upravljača, gasa i ovjesa. Uz Comfort, Sport, Sport +, ponuđen je i četvrti, Individuale, kroz koji vozač stvara svoju osobnu kombinaciju, a snažnija izvedba s oznakom S, koju smo i isprobali na prezentaciji, nudi i opciju Race.
GT tad postaje oštar i beskompromisan, možda čak i malo previše za normalne ceste, ali staza otkriva sve vrijednosti nove njemačke jurilice. Uvjerili smo se u to na legendarnoj stazi Laguna Seca. Kroz oštre, neobično posložene zavoje, GT se pokazao izvanredno brz, ali vrlo iskren i jednostavan za upravljanje čak i kada se približi krajnjim granicama.
Twin-turbo motor s lakoćom već na 1750 okretaja razvija svih 650 Nm, ali pravi zvuk, od kojeg se svaki put naježite stiže iznad 3000.
Cijena osnovnog modela AMG GT za hrvatsko tržište je 1.270.000 kn, dok snažniji S stoji 1.480.000 kn, a prve isporuke očekuju se uoči ljeta.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....