Uz novo lice što podsjeća na model rezerviran za američko tržište, gdje se prodaje kao RAM Promaster City, redizajnom druge generacije Doblo je dobio i potpuno obnovljen interijer i bogatiju opremu.
No, glavni adut velike Pande, kako su Doblo još prije 15 godina neslužbeno krstili u Fiatu, je prostrana i funkcionalna unutrašnjost. U kraćoj verziji (276 cm međuosovinskog razmaka) sa 5 sjedala, ali i u dužoj (311 cm), sa 7, putuje se bez kompromisa neovisno koje mjesto izabrali.
Prve kilometre odradili smo u dužoj, Easy Maxi verziji s turbodizelskim 1.6 MultiJet motorom sa 105 KS. Neznatno u detaljima dotjeran motor dobro reagira na niskim okretajima. Maksimalni moment (290 Nm) izbacuje već na 1500 okretaja i s lakoćom se nosi s masom koja premašuje 1500 kg. Pri prvom paljenju javlja se uobičajenim dizelskim tonovima, ali uz poboljšana zvučna izolacija većina decibela ostaje izvan putničkog prostora. Malena, visoko postavljena ručica mjenjača kratkoćom i preciznošću hoda podsjeća na sportske aute.
Prijenosi su pravilno raspoređeni i lako je iskoristiti svu konjicu, što postaje važno pod punim opterećenjem. Istodobno je šesti stupanj iznimno dug, čime se dodatno smanjuje potrošnja, ali i povećava komfor. Novi Doblo solidno je građen i već u prvom kontaktu ulijeva povjerenje. Dio zasluga za to ide i na račun dobrog rada ovjesa, koji pruža udobnost i stabilnost iznad očekivanja za furgon pretvoren u osobno vozilo. Na talijanskom tržištu u prodaji je od sredine veljače, a uskoro stiže i u Hrvatsku.
1.6 MULTIJET
TEHNIČKI PODACI
Motor turbodizelski, 1598 ccm
Snaga 105 KS pri 4000/min
Moment 290 pri 1500/min
Mjenjač ručni, 6 stupnjeva
Dimenzije 476 x 183 x 193 cm
Osovinski razmak 310,5 cm
Prtljažnik 1050/4000 litara
Brzina 164 km/h
0-100 km/h 13,4 sekunde
Potrošnja 5,2 l/100 km
Ispuh CO2 138 g/km
OSTALI MOTORI
Benzinski 1.4 (95 KS), 1.4 T-Jet (120 KS)
Dizelski 1.6 (90 KS), 2.0 (135 KS)
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....