Fiat je u slavljeničkom raspoloženju. Model 500 uskoro će otpuhnuti već 60. svjećicu na rođendanskoj torti, ali dok se za ikonu talijanske autoindustrije priprema fešta dostojna takvog jubileja, ni ostale aktivnosti nisu zamrle. U Torino smo se tako zaputili da pobliže upoznamo obnovljeni 500L, njegovu modernu obiteljsku i pravu multipraktik inačicu, kojoj je nakon četiri godine karijere dorađeno čak 40 posto dijelova. U mehaničkom segmentu doduše, ni jedan bitan, jer je procijenjeno da će sve što u tom smislu 500L i sad nudi, zadovoljiti strukturu kupaca tog auta i sljedećih godina, do dolaska potpuno novog modela.
Foto: Fiat
Ponudu motora stoga nastavljaju činiti atmosferski i turbobenzinci od 0.9 do 1.4 litre (95 do 140 KS) i dizelski 1.3 do 1.6 (95 do 120 KS), a ni u čemu krucijalnom nije dirano ni podvozje. U tom smislu vožnja otkriva da 500L ostaje kakav je i dosad bio - udoban i ugodan, dobrog ležanja i dovoljno brz. Što je dakle, novo? Prije svega, izgled prednjeg dijela. Kozmetički tretman prošli su mu svi dijelovi, pa 500L spretno hvata trendove u smislu zamjetnijih branika, mrežaste izvedbe hladnjaka, bistrog pokrova svjetala…
Čak su i ukrasne letvice u formi tradicionalnih, simpatičnih “brkova” postale šarmantnije. Ispeglane su i linije stražnjeg branika, uvedeni sue nov dizajn naplataka, nove boje karoserije… Atraktivnošću se posebno ističu offroaderska i podvozjem 2,5 centimetra povišena izvedba Cross (dosad se zvala Trekking), kao i šminkerska Lounge, kojima je redizajn posebno dobro sjeo. Novom svježinom oplahnut je naravno, i interijer. Novodizajnirani instrumenti i volan, veći i atraktivniji dodirni zaslon multimedije te ukusno redizajnirani dijelovi središnje konzole i grebena, kao i dijela armature ispred suvozača stvorili su nov i ljepši ambijent.
Uz nove kombinacije boja, koje dočaravaju vedar talijanski pogled na život, 500L je postao još dopadljiviji, posebno mladim korisnicima, koje će veseliti i novi digitalni sadržaji. Povezivost sa svim platformama pametnih telefona sad pruža neslućene mogućnosti zabave i informacija, ali vrijedi spomenuti i sigurnosni dio priče - u opremu je ušao komplet sigurnosnih sustava, sve do aktivnog kočenja. Pripremljena je i još šira i zanimljivija lista vrlo praktičnih doplata.
Ukratko Stigli su i novi nazivi: standardna izvedba sad se naziva Urban, šminkerska Lounge, povišena Cross (dosad Trekking), a produžena je Wagon (dosad Living).Promjene nisu drastične, ali zahvatile su gotovo svaki dio karoserije, naročito sprijeda. U većoj ili manjoj mjeri redizajnirani su branici, maska, svjetla, naplaci… |
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....