Za predstojeće ljetne dane treba vam žestoka jurilica bez krova? Citroën ima rješenje za vas, koje se zove DS3 Cabrio Racing, no morate se požuriti jer Francuzi ga planiraju složiti u tek 100 primjeraka. Od kojih je većina već rasprodana... Prvi prototip tog ekskluzivnog cabria pojavio se u lani na Goodwoodu, potom i na Frankfurtskom salonu, a sad smo u predgrađu Pariza napokon sjeli i u konačno izdanje. I sa zadovoljstvom otkrili da razlike u odnosu na koncepte gotovo da i nema. DS3 Cabrio Racing i u serijskoj izvedbi nosi dramatičnu mat sivu boju, nazvanu Moondark, kojom podsjeća na stealth avione.
Detalji poput aerodinamičkog kita načinjenog od ugljičnih vlakana i ogromne maske te 19-colni kotači presvučeni crnim kromom iza kojeg se naziru crvena Brembo kočna kliješta, natjerali su nas na nekoliko krugova oko auta. Okomita crvena pruga na boku u početku djeluje čudno, ali čim sjednete za upravljač naglo postaje posve logična. Auto složen da iskače izvan uobičajenih okvira ipak treba imati i neki posebni znak prepoznavanja...
Ekskluzivni izgled nije nimalo ublažen ni u unutrašnjosti. Masivna sportska sjedala u kombinaciji nape i alcantare, detalji od ugljičnih vlakana i alu papučice te šavovi prošiveni crvenim koncem stvaraju prepoznatljiv ugođaj. Privlačno djeluje i kombinacija sjajnih i mat površina na prednjoj armaturu, no još jedna crvena naljepnica ispred suvozača ipak je malo previše... Središnji displej s navigacijskim uređajem je već u seriji, a na listi doplata mogu se pronaći čak i perverzni detalji poput dječje stolice presvučene istim materijalom i dezenom kao sjedala ili kaciga u boji karoserije... Citroën DS3 Cabrio Racing složen je uistinu s puno stila i djeluje puno ozbiljnije i profinjenije od ostalih jurilica.
No, to nimalo ne umanjuje njegova vozna svojstva, posve jednaka racing verziji s tvrdim krovom. S motorom koji razvija 207 KS, prema tvorničkim podacima krajnja mu je brzina 235 km/h, a do stotke stiže za tek 6,5 sekundi. Čime neznatno nadmašuje Peugeot 208 GTi, ali i Renault Clio RS. Ni dodatnih 25 kg, koliko je teži zbog električnog mehanizma za sklapanja platnenog krova i preklapanje stražnjeg stakla, te dodatnih ukrućenja karoserije, nisu mu nimalo pokvarili performanse. Upravljač je kao stvorena za jurnjavu kroz zavoje, ovjes je krut i s lakoćom održava kotače na asfaltu, ali nije previše grub i dok se ne pojave ozbiljne neravnine, udobnost je na zadovoljavajuća. U svakom trenu jasno naglašava svoju brzinu i moć, ali nije toliko bučan kao Clio RS ili Fiesta ST. Uz to, puno je udobniji od svih suparnika, ali i dosta skup. U Francuskoj stoji 34.990 eura, 5000 više od racing verzije s tvrdim krovom.
DS3 CABRIO RACING
TEHNIČKI PODACI
Motor benzinski, 1598 ccm
Snaga 149 kW/207 KS pri 6000/min
Moment 275 Nm pri 2000/min
Dimenzije 396 x 172 x 144 cm
Osovinski razmak 246 cm
Prtljažnik 245 litara
Masa 1265 kg
Brzina 235 km/h
0-100 km/h 6,5 sekundi
Potrošnja 6,4 l/100 km
Ispuh CO 2 149 g/km
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....