upgrade modela

Volkswagen osvježio ID.3: Električni kompakt dobio sportskiji stil i nadograđenu unutrašnjost

Volkswagen ID.3 može se smatrati Golfom za električnu eru, tako da je velika vijest kada dođe do ažuriranja

Volkswagen ID.3

 Volkswagen AG

Volkswagen ID.3 može se smatrati Golfom za električnu eru, tako da je velika vijest kada dođe do ažuriranja. To se dogodilo jučer jer je Volkswagen predstavio kompakta "druge generacije".

image

Volkswagen ID.3

Volkswagen AG

Ipak, više bismo ovo nazvali redizajnom nego drugom generacijom. ID.3 predstavljen je prije nepune četiri godine, tako da nije star. Međutim, to nije spriječilo dizajnere da malo osvježe stvari.

Iako je automobil i dalje prepoznatljiv, dobiva novi prednji branik s "optimiziranim" usisnim otvorom. Izgleda nešto elegantnije od stare postavke, a središnjem usisniku sada se pridružuju izražene zračne zavjese koje poboljšavaju protok zraka oko prednjih kotača.

image

Volkswagen ID.3

Volkswagen AG

Jedna promjena koja se ne ističe odmah je nova hauba, koju je lako prepoznati. ID.3 se sada čini dužim jer je "crna traka ispod vjetrobranskog stakla uklonjena, a udubljeni dijelovi sa strane stvaraju dodatni dojam vizualnog produljenja". Stražnji kraj se na prvi pogled čini istim, ali tu su i malo revidirana stražnja svjetla.

image

Volkswagen ID.3

Volkswagen AG

Kočiona svjetla imaju grafiku X-oblika, a tu su i dinamični pokazivači smjera. Na kraju, tu je i nova boja Dark Olivine Green, za koju Volkswagen kaže da "ima topli, zlatni biserni efekt i podržava moderne, čiste konture vanjskog dizajna." Kontrast mu je crni krov i mat srebrni ukrasi.

image

Volkswagen ID.3

Volkswagen AG

Što se tiče veličine, novi ID.3 je dugačak 4261 mm, širok 1809 mm i visok 1562 mm, s međuosovinskim razmakom koji se proteže na 2770 mm. Gotovo sve te dimenzije su prenesene, ali model je 6 mm niži od prethodnika.

Što se tiče unutrašnjosti, Volkswagen je poslušao vlasnike i napravio mnogo poboljšanja. Osim sportskih materijala više kvalitete, ID.3 je opremljen novim detaljima mekim na dodir, kao i ažuriranim komponentama vrata s izdašnijim naslonima za ruke. Kupci će također pronaći Artvelours Eco presvlake od mikrovlakana na sjedalima i panelima vrata. To je materijal elegantnog izgleda i Volkswagen kaže da je "tkanina 71 posto reciklirana, sekundarna sirovina dobivena recikliranjem plastičnog otpada.

image

Volkswagen ID.3

Volkswagen AG

Ostatak kabine većim je dijelom prenesen, ali možemo vidjeti nove središnje ventilacijske otvore s oznakom "ID.3". Kupci će također pronaći 5,3-inčnu digitalnu instrument ploču i standardni 12-inčni infotainment sustav. Može im se pridružiti head-up zaslon proširene stvarnosti s dinamičkim navigacijskim uputama koje izgledaju kao da su projicirane ispred vozila.

image

Volkswagen ID.3

Volkswagen AG

Napajanje osigurava litij-ionska baterija od 58 ili 77 kWh. Slabija opcija nudi WLTP domet do 426 km, dok snažnija omogućuje ID.3 Pro S-u da prijeđe do 546 km s jednim punjenjem. Bez obzira koja je baterija odabrana, snagu osigurava stražnji električni motor koji razvija 204 KS (150 kW) i 310 Nm okretnog momenta.

image

Volkswagen ID.3

Volkswagen AG

To omogućuje ID.3 Pro-u ubrzanje od 0 do 100 km/h za 7,3 sekunde, dok ID.3 Pro S isti zadatak obavlja za 7,9 sekundi. Oba modela imaju najveću brzinu od 160 km/h. Kada dođe vrijeme za punjenje, ID.3 Pro se može napuniti od 5 do 80% u 35 minuta s brzim punjačem od 120 kW.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
22. studeni 2024 01:07