Sjednite u dobro opremljeni Volkswagen Golf "sedmicu" i bit će vam teško pronaći površinu neugodnu na dodir, jeftine materijale ili loše izrađene i nepraktične prekidače. Ovaj automobil ima jednu od najugodnijih i najergonomičnijih unutrašnjosti koje su ikada krasile neki kompaktni automobil.
Međutim, uđite u neki bolje opremljeni Golf "osmicu" ili neki ID model i razočarat ćete se kako je Volkswagen napravio korak natrag i iz auta uklonio ono što je tako dobro funkcioniralo u prethodnoj generaciji, u korist zbunjujućeg zaslona osjetljivog na dodir i jeftinijih materijala.
Srećom, čini se da je njemački proizvođač automobila prepoznao svoje greške i želi se pozabaviti ovim nedostacima u budućnosti.
“Kada uđete u Bentley, to je impresivna i smjela arhitektura, vrlo velik luksuz. Kada uđete u Volkswagen, unutrašnjost mora biti jednostavna i upotrebljiva, a ne pretjerano ukrašena”, rekao je nedavno za Top Gear VW-ov šef strategije dizajna Christian Schreiber.
“Isto vrijedi i za iskustvo korištenja automobila, on bi trebao ‘surađivati s vama‘, a ne dodatno komplicirati stvari. I prilagoditi se svim drugim dodirnim točkama koje imate u životu.”
To je glazba za uši svakoga tko je, na primjer, bio prisiljen koristiti frustrirajuće prekidače prozora u Volkswagen ID modelima. Na vozačevim vratima postoje samo dvije tipke za četiri prozora te jedna kojom se mijenja između prednjih i zadnjih prozora. Ovaj primjer je samo jedan dokaz kako je VW posljednjih godina nepotrebno pokvario iskustvo korištenja svojih novih automobila.
Što je još važnije, Volkswagen namjerava poboljšati kvalitetu materijala u unutrašnjosti vozila. VW je nekada bio poznat kao marka koja je bila gotovo premium klasa što se tiče kvalitete materijala i izrade.
Posljednjih godina, međutim, interijeri tvrtke bili su ispunjeni jeftinom plastikom s "klavirskim lakom", nepraktičnim dodirnim tipkama i tvrdom plastikom koja se lako ogrebe. Toga više neće biti, rekao je šef dizajna VW-a Andy Mindt.
“Pokušat ćemo izbaciti jeftine plastične materijale i umjesto toga uložiti novac u tkanine i poboljšanje kvalitete. Možemo uštedjeti novac na nekim detaljima i onda ga koristiti za druge. Primjer za to bi mogla biti obloga vrata koja se sastoji od tri dijela. Umjesto toga, pokušat ćemo je dizajnirati u jednom dijelu. I dalje će postojati ručka na vratima i naslon za ruke kao prije, ali će sve biti izrađeno iz jednog dijela. Također to cijeli proces čini održivijim.”
Tkanine u unutrašnjosti se vrlo učinkovito koriste u monogim modernim automobilima. U idealnom slučaju, prelazak na visokokvalitetne tkanine i jednostavnije jednodijelne obloge na vratima mogao bi učiniti VW-ove proizvode ljepšim i ugodnijim na dodir, a istodobno smanjiti troškove za proizvođača i, nadamo se, za kupce koji će ih kupiti.
Sve će to pridonijeti prijateljskom ozračju u kabini, vjeruje Mindt.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....