Ako ste prošlih tjedana sutfali nternetom, možda ste vidjeli dramu s novom erom Twittera otkako je Teslin izvršni direktor Elon Musk preuzeo mjesto izvršnog direktora.
Otkako je Musk došao na vlast, puno se stvari dogodilo s toliko popularnom platformom društvenih medija, počevši od otpuštanja većine zaposlenika, pa sve do "plave kvačice" dostupne svima koja je nekada omogućavalo korisnicima da prepoznaju službene račune poznatih osoba ili robnih marki.
Mnogi brendovi su pauzirali oglašavanje na Twitteru, uključujući proizvođače automobila kao što su General Motors i Ford. Kasnije se VW Grupa pridružila pokretu, što znači da mnogi proizvođači automobila nisu zadovoljni načinom na koji Musk upravlja Twitterom, ili se jednostavno ne žele oglašavati na platformi koju vodi konkurencija.
"Pažljivo pratimo situaciju i odlučit ćemo o sljedećim koracima ovisno o njenom razvoju", izjavio je proizvođač automobila.
No čini se da je VW već odlučio, jer je otvorio račun na Mastodonu, besplatnoj platformi za društvene medije koja prilično nalikuje izgledu Twittera. Vodi ga neprofitna organizacija iz Njemačke, a u posljednjih nekoliko tjedana bilježi priličan porast broja novih prijava.
"Mastodon je atraktivna platforma koju bismo željeli isprobati", rekao je proizvođač automobila u izjavi u petak. Novi račun kojeg je VW Grupa kreirala na Mastodonu je @VWGroup. Međutim, brend još uvijek ima račun na Twitteru, vjerojatno se nadajući boljoj budućnosti.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....