Njemački Volkswagen, koji je skoro sve karte stavio u razvoj i proizvodnju električnih vozila, ove je godine priznao da će morati promijeniti svoju strategiju. Činjenica je da potražnja za "zelenim" automobilima nije bila tolika koliko su mnogi proizvođači automobila očekivali. Zbog toga Volkswagen ponekad mora privremeno zaustavljati rad svojih tvornica kako bi izbjegao prekomjerne zalihe.
Sada je proizvođač potvrdio da će tvrtka koja proizvodi električni SUV Volkswagen ID.4 u SAD-u morati pauzirati proizvodnju. Ova tvornica nalazi se u Chattanoogi, u američkoj saveznoj državi Tennessee.
Zanimljivo je da ovaj prekid, kako tvrdi Volkswagen, nije povezan sa slabom potražnjom za ovim SUV-om, već je uzrokovan potrebom "rada na ispravljanju grešaka".
Naime, na Volkswagenu ID.4 u SAD-u je dijagnosticiran prilično ozbiljan kvar na elektroničkim ručkama vrata, zbog kojeg se vrata električnog automobila spontano otvaraju.
Brtve vrata dopuštaju prolaz vode, što uzrokuje kvar koji prisiljava sustav da otvori vrata. Proizvođač je odavno svjestan ovog problema i već su napravljena tri opoziva, a u posljednji je bilo uključeno 98.606 primjeraka ID.4. No ispalo je da se problem s neispravnim kvakama ne može riješiti ni nakon popravka. Očekuje se da će se rješenje naći dok proizvodnja u Tennesseeju bude pauzirana.
Dok tvornica miruje dvjestotinjak njenih zaposlenika biti poslano na prisilni godišnji odmor od 23. rujna. Tijekom "godišnjeg odmora" radnici će primati 80 posto osnovne plaće i sve beneficije u punom iznosu. Još nema informacija koliko će trajati pauza u tvornici. Volkswagen sada također "istražuje opcije podrške" trgovcima koji ne mogu prodavati neispravne ID.4.
Ipak, mnogo veće probleme VW ima s potražnjom za električnim vozilima, posebice u Kini. Njemački koncern trenutno ima 39 tvornica u Kini, a njihov ukupni proizvodni kapacitet premašuje 3 milijuna automobila godišnje. Većina lokacija posluje u okviru zajedničkih ulaganja SAIC-VW i FAW-VW, a ukupan broj zaposlenih iznosi više od 90 tisuća ljudi. VW je došao do zaključka da su njihovi postojeći proizvodni kapaciteti u Kini pretjerani, pa će se morati riješiti nekih tvornica. Tako će, prema glasinama, iduće godine biti zatvorena tvornica u Nanjingu (u vlasništvu zajedničkog poduzeća SAIC-VW). Promjene i smanjenja vjerojatno će se nastaviti i u budućnosti, a početkom ovog mjeseca doznalo se da se VW sprema zatvoriti tvornice čak i u Njemačkoj, što se nikada u povijesti nije dogodilo.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....