ZA NAROD

Volkswagen grupa ulaže sve svoje snage u razvoj novog osnovnog EV-a s cijenom ispod 20.000 eura

Priuštivost bi bila glavna privlačnost novog EV-a. Njemački proizvođač nastojat će racionalizirati troškove dijeljenjem platforme

Volkswagen ID.1 (digitalni prikaz)

 Autocar

Volkswagen grupa ulaže sve svoje snage u razvoj novog osnovnog električnog automobila, navodi se u novom izvješću. Njegov nadolazeći EV za masovno tržište, za koji se nagađa da će biti ID.1, mogao bi biti duhovni nasljednik VW e-Up gradskog automobila koji se prodaje u Europi.

image

Volkswagen ID.2all (koncept)

Volkswagen AG

Priuštivost bi bila glavna privlačnost novog EV-a. Njemački proizvođač automobila nastojat će racionalizirati troškove dijeljenjem platforme – početni hatchback i njegovi potencijalni rođaci iz Cupre i Škode mogli bi se voziti na istoj arhitekturi.

Pojedinosti o platformi još nisu objavljene, ali bit će drugačija od MEB Entry, koja bi trebala poduprijeti serijsku verziju koncepta VW ID.2all, električnog hatchbacka kojeg je marka predstavila početkom ove godine. VW ID.2 će dijeliti svoju platformu s Cuprom Raval i Škodinim malim SUV-om - svi bi trebali ući u proizvodnju od 2025. nadalje u Španjolskoj, u Seatovoj tvornici Martorell u blizini Barcelone.

image

Volkswagen ID.2all (koncept)

Volkswagen AG

VW-ov novi model, čije ime tek treba biti finalizirano, vjerojatno će biti pozicioniran ispod koncepta ID.2all. EV za masovno tržište trebao bi koštati ispod 20.000 eura, navodi Autocar.

Glavni financijski direktor Volkswagen grupe Arno Antlitz, govoreći o ciljnoj cijeni za ID.2all, rekao je da je tvrtka uvjerena u postizanje nižih cijena zahvaljujući razvoju pristupačnijih tehnologija baterija i jeftinijih proizvodnih metoda.

image

Volkswagen ID.2all MEB entry platforma

Volkswagen AG

Također je spomenuo da će proizvodna verzija koncepta ID.2all nositi unificirane baterije iz nove tvornice PowerCo u Španjolskoj. Tvornica se gradi u Saguntu, 40-ak kilometara sjeverno od Valencije. Postrojenje vrijedno 3 milijarde eura imat će godišnji kapacitet od 40 gigavat-sati, a proizvodnja ćelija počet će 2026. godine.

image

Volkswagen ID.2all (koncept)

Volkswagen AG

Volkswagen grupa bi čak mogla usvojiti baterijsku strategiju sličnu Teslinoj, nudeći različite kemijske sastave ćelija u različitim cjenovnim razredima. Tesla koristi pristupačnije prizmatične LFP ćelije koje isporučuje na početnom Modelu 3 i Modelu Y, dok njegovi modeli dugog dometa vjerojatno koriste kemijske spojeve na bazi nikla s gustoćom energije.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
14. studeni 2024 22:56