Električna vozila odavno su počela osvajati ceste.
No dok mnogi jedva čekaju isprobati novu tehnologiju, postoje i mnogi skeptičari koji, često s pravom, ističu mnoge nedostatke povezane s punjenjem i nedostatkom infrastrukture.
Čini se da je jedan novi vlasnik EV-a iz Colorada dokazao da su skeptici bili u pravu. Iako je, prema vlastitom priznanju, pogreška korisnika bila dio problema, podcjenjivanje postojeće infrastrukture punjenja i možda vjerovanje tvrdnjama proizvođača isto je toliko krivo.
Naime, Alan O’Hashi kupio je Nissan Leaf kao svoj prvi električni automobil i odlučio ga testirati tako što ga je odveo na 4200 kilometara dugo putovanje Wyomingom.
Krenuo je kako bi okusio iskustvo električnog auta, ali samo da bi otkrio sumornu stvarnost nakon samo 278 milja (447 kilometara). Trebalo mu je 15 sati da završi tu rutu, što bi inače trajalo nešto više od dva i pol sata.
"Bio sam šokiran kada sam ustanovio da punjenje nije tako brzo kao što vas proizvođači i trgovci navode da vjerujete".
Kasnije je objavio svoj dnevnik putovanja u knjizi “On the Trail: Electrical Vehicle Anxiety,” koja se bavi poteškoćama dugotrajnih cestovnih putovanja u električnim vozilima.
Rachel Wolfe iz The Wall Street Journala još je jedna neustrašiva putnica koja je krenula na put kako bi istražila čuda električnih vozila. Nakon što je unajmila potpuno novu Kiu EV6, odlučila se za putovanje od New Orleansa do Chicaga i natrag. Njeno putovanje trajalo je četiri dana s oko sedam i pol sati vožnje svaki dan.
Wolfe je otkrila da je na kraju više punila automobil nego spavala.
U svom komentaru, spomenula je da "Da bi se smatrao ‘brzim‘, punjač mora imati oko 24 kW. Najbrži punjači mogu pumpati do 350 kW". Znači li to da će odlazak na duga cestovna putovanja ili trajati puno dulje od predviđenog ili ćemo morati čekati veće i učinkovitije baterije?
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....