PRIJE IM SE RUGAO

Više mu nije smiješno: Elon Musk otkrio koja marka predstavlja najveću opasnost Tesli

‘Prosječnom proizvođaču potrebno je četiri godine za proizvodnju novog modela, a nama treba 18 mjeseci‘

BYD Han 

 Profimedia

Elon Musk, osnivač Tesle često se znao rugati konkurenciji koja stiže iz Kine. Na pitanje novinarke što misli o kineskoj marki BYD, Musk se 2011. godine počeo smijati i podcjenjivački pitao ‘Jeste li vidjeli njihove automobile‘?

No, od tada, situacija se promijenila.

Kineski BYD postao je velika prijetnja ne samo Tesli, već svim renomiranim markama u autoindustriji.

Nakon ruganja, Elon Musk sada biranim riječima govori o BYD-u kojeg je nazvao ‘vrlo konkurentnim‘.

image

BYD Han, IAA Mobility Munchen 2023.

Profimedia

Prošle godine, BYD je prodao 1,86 milijuna elektrificiranih vozila i zabilježio rast prodaje od 208,6 posto. U prvoj polovici 2023. već je prodano više od 1,25 milijuna auta, što odgovara novom porastu od 95,78 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine.

A o njihovim planovima dovoljno govori podatak koliko ulažu u razvoj novih tehnologija. Naime, 2022. godini neto prihod je iznosio je 2,4 milijarde dolara, dok je 2,9 milijardi dolara otišlo na istraživanje.

image

BYD Yangwang U8 Premium Edition

BYD

Direktorica BYD-a za američko tržište Stella Li objasnila je zašto je kineska marka postala toliko zanimljiva velikom broju kupaca.

‘Naši automobili kupcima daju dodatnu vrijednost u dizajnu interijera, inovacijama i visokoj tehnologiji. Primjer može biti naš potpuno električni model Dolphin EV koji košta 31.000 dolara (29.200 eura) - piše Electrek.

Pokretan električnim motorom od 70 kW i baterijom BYD Blade od 44,9 kWh, Dolphin nudi najveću učinkovitost u klasi. Važno je istaknuti da unatoč pristupačnoj cijeni, kad otvorite vrata, ne dočeka vas jeftina kabina. Dolphin ima high-tech premium značajke poput glasovne kontrole za otvaranje prozora i komunikaciju s digitalnim zaslonima, čak i karaoke i video igre.

BYD je postao prava inženjerska tvrtka, dnevno proizvodimo 11 patenata. Prosječnom proizvođaču automobila treba oko četiri godine da razvije novi automobil od nule. U BYD-u je taj period 18 mjeseci - zaključila je Li.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
22. studeni 2024 08:18