![2018-opel-insignia-coufntry-tourer](https://static.jutarnji.hr/images/live-multimedia/binary/2017/4/7/12/2018-opel-insignia-coufntry-tourer.jpg)
Oštrija, preciznija, još učinkovitija - tako u Opelu opisuju paprenu izvedbu nove Insignije s pogonom na sva četiri kotača i moćnim dvolitrenim turbo motorom od 260 KS i 400 Nm najvećeg okretnog momenta ispod prednjeg poklopca.
![2017 Opel Insignia GSi](https://static.jutarnji.hr/images/live-multimedia/binary/2017/7/19/17/Opel-Insignia-GSi-308383.jpg)
Motor je uparen s 8-stupanjskim automatskim mjenjačem, a za još sportskiji dojam u vožnji brinu se polugice iza upravljača. Podvozje pritom sa svojim vrlo dinamičnim postavkama i posebno visokom razinom držanja osigurava sportsku vožnju, ali i maksimalnu sigurnost.
![2017 Opel Insignia GSi](https://static.jutarnji.hr/images/live-multimedia/binary/2017/7/19/17/Opel-Insignia-GSi-308384.jpg)
Kombinacija lake gradnje (Insignia GSi čak je 160 kg lakša od prethodnice s oznakom OPC), niskog težišta i turbo snage osiguravaju izvanredan balans te vrlo dobar omjer snage i mase. Takve vanjske vrijednosti zaslužuju i posebnu unutrašnjost.
![2017 Opel Insignia GSi](https://static.jutarnji.hr/images/live-multimedia/binary/2017/7/19/17/Opel-Insignia-GSi-306368.jpg)
S velikim kromiranim usisnicima za zrak sprijeda te atraktivnim i nužnim stražnjim spojlerom, te 20 colnim naplacima i Brembo kočnicama ispod, izgled GSi izvedbe savršeno je usklađen s njegovim performansama.
![2017 Opel Insignia GSi](https://static.jutarnji.hr/images/live-multimedia/binary/2017/7/19/17/Opel-Insignia-GSi-306366.jpg)
Integrirana sportska sjedala presvučena kožom posebno izrađena baš za GSi, kožni sportski upravljač i aluminijske papučice u unutrašnjosti podižu sportsku atmosferu. Zasad performanse i detalji nisu poznati pa ćemo se morati strpjeti do svjetske premijere na Salonu automobila u Frankfurtu ove jeseni.
![2017 Opel Insignia GSi](https://static.jutarnji.hr/images/live-multimedia/binary/2017/7/19/17/Opel-Insignia-GSi-AGR-seats-306369.jpg)