Godine ulaganja u razvoj i imidž tvrtke rezultirali su s vrlo uspješnom godinom za Volvo. Švedska marka se profilirala kao siguran i udoban proizvođač automobila čija je cijena za nijansu manja od njemačke konkurencije. Odavno su shvatili da direktno konkuriranje njemačkim proizvođačima nema puno smisla i da postoji niša na tržištu u kojoj Volvo može biti vodeći proizvođač.
Rekordna zarada u drugoj polovici prošle godine dokazuje da su na ispravnom putu. 2020. godina je bila teška godina za gotovo sve proizvođače automobila čije će se posljedice osjećati vjerojatno i u 2021. godini, ali Volvo ima razloga za optimizam.
Druga polovica 2020. godine donijela im je povećanje prihoda za 44% u odnosu na isto razdoblje u 2019. godini. Isto tako ovaj rezultat napokon je stavio Volvo u poziciju gdje se mogu uspoređivati s njemačkom konkurencijom po broju prodanih automobila. Iz tvrtke su istaknuli da su za rezultat najzaslužnija tržišta Kine i SAD-a.
Plan za 2021. je optimističnih 800.000 vozila, ali ako gledamo dugoročno ta je brojka narasla za duplo u odnosu na brojke prije 10 godina.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....