odjeci salona u parizu

Uložili milijarde, a potražnje nema. Šef BMW-a: ‘EU mora preispitati zabranu dizelaša i benzinaca od 2035. godine‘

Slaba potražnja za električnim automobilima tržišni je problem koji se ne može riješiti kratkoročnim državnim potporama

BMW, ilustracija

 Sepp Spiegl/Zuma Press/Profimedia

Planirana zabrana novih benzinskih i dizelskih automobila u EU od 2035. godine ugrožava europsku automobilsku industriju, tvrdi šef njemačkog proizvođača automobila BMW-a, upozorivši da nijedna članica Unije nije "ni blizu" prodaje isključivo električnih automobila.

image

BMW, ilustracija

Sepp Spiegl/Zuma Press/Profimedia

Da bi europski proizvođači automobila ponovno bili konkurentni, političari moraju postaviti okvir za napredak i prosperitet, a ne blokirati uspješne tehnologije, rekao je šef BMW-a Oliver Zipse na Pariškom sajmu automobila u utorak, javlja Hina.

Slaba potražnja za električnim automobilima tržišni je problem koji se ne može riješiti kratkoročnim državnim potporama, smatra Zipse.

image

BMW, ilustracija

Sepp Spiegl/Zuma Press/Profimedia

Državni poticaji za kupnju podrazumijevaju velike troškove, a donose tek kratkotrajne rezultate, tvrdi šef njemačkog proizvođača luksuznih automobila, i izazivaju poremećaje u tržišnom natjecanju. Država bi, kako kaže, mogla pomoći u izgradnji punionica za električna vozila i punionica vodika.

image

BMW, ilustracija

Sepp Spiegl/Zuma Press/Profimedia

Zemlje EU-a i Europski parlament odlučili su ‘de facto‘ od 2035. zabraniti prodaju novih benzinaca i dizelaša, a Zipse smatra da moraju hitno preispitati taj cilj. Niti jedna zemlja EU-a nije ni blizu prodaje isključivo električnih automobila, naglasio je šef BMW-a, podsjetivši i da velika strana tržišta, poput Sjedinjenih Država i Kine, namjeravaju zadržati benzince i dizelaše i nakon 2035. godine.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
15. prosinac 2024 15:30