‘staro normalno‘

U Škodi bez dileme: ‘Ostajemo vjerni benzincima i dizelašima sve dok kupci ne odluče drugačije‘

Unatoč elektrifikaciji Škoda poput nekih drugih proizvođača osluškuje tržište zadržavajući motore s unutarnjim izgaranjem

TDI motor, ilustracija

 Škoda

Škoda ne odustaje od svoje klasične ponude: proizvodnja motora s unutarnjim izgaranjem nastavlja dok tržište ne pokaže drugačije želje.

U okružju gdje krovna Volkswagen grupa snažno naginje elektrifikaciji, premda Škoda ima i uspješni električni modele Enyaq, ipak zadržava svoj pravac vodeći se potrebama kupaca više nego industrijskim trendovima.

Dok europska regulativa sugerira kretanje prema vozilima bez emisija, stvarnost pokazuje drugačiju sliku. Klaus Zellmer, predvodnik Škode, stoji čvrsto iza odluke da se nastavi s proizvodnjom tradicionalnih motora, temeljeći se na stvarnim zahtjevima kupaca, a ne na regulatornim ambicijama.

image

Nova Škoda Kodiaq

Škoda

Europa možda teži izbacivanju vozila na fosilna goriva, ali Škoda prepoznaje da kompletna tranzicija nije tako jednostavna. Iako su neki proizvođači, poput Opela, postavili rokove za prelazak na električne pogone, Škoda zadržava realističan pristup, pružajući tržištu ono što ono traži, piše portal motor.es.

Nove izvedbe modela kao što su Škoda Superb i Škoda Kodiaq, te osvježena Octavia potvrđuju ovaj stav, nudeći i dalje opcije motora s unutarnjim izgaranjem uz dodatak elektrificiranih varijanti. Zellmer naglašava važnost izbora za kupce, od fosilnih goriva do električnih alternativa, stavljajući potrebe i želje kupaca na prvo mjesto.

image

Nova Škoda Superb

Škoda

Iako se europski propisi i ambicije za smanjenjem emisija zagušuju, Škoda i dalje istražuje inovativna rješenja, uključujući raspravu o sintetičkim gorivima kao potencijalnom odgovoru na izazove smanjenja emisija.

Sa stajalištem koje odražava razumijevanje i prilagodljivost, Škoda nastavlja "ploviti" kroz nestabilno tržišno okruženje, ističući važnost realističnog pristupa u suočavanju s budućnošću automobilske industrije.

image

TDI motor, ilustracija

Škoda

Sličnu je poruku nedavno poslao i Mercedes koji je "na velika zvona" još 2021. najavio da će se 2025. godine 50 posto udjela u prodaji odnositi na električne i plug-in hibridne automobile, na sada je taj cilj pomaknut za 2030. godinu.

Dakle i Mercedes smanjuje očekivanja u prodaji električnih modela zbog pada interesa kupaca, te će suprotno prethodnim najavama nastaviti razvijati termalne motore i hibridne automobile i nakon 2030. godine.

image

E goriva, ilustracija

Profimedia

Zanimljivo, prošlog tjedna je tijekom konferencije za medije, povodom njezine nedavne ponovne kandidature za predsjednicu Europske Komisije, Ursula von der Leyen istaknula planove za reviziju zakona vezanih za automobilsku industriju koja je najavljena za 2026. godinu, što implicira potencijalno odustajanje od striktne usmjerenosti na električna vozila i otvaranje mogućnosti e-gorivima.

"Postoji jasan prijedlog da se e-gorivima dodijeli posebno mjesto u ovom tranzicijskom periodu," istaknula je von der Leyen, naglašavajući važnost tehnološkog razvoja i prilagodbe industrije. U europskoj autoindustriji su čini se, zapuhali neki novi vjetrovi...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
21. studeni 2024 20:18