BMW I TOMIĆ & CO

U Hrvatsku stigla perjanica bavarske marke, potpuno nova generacija serije 7

Desetak dana nakon premijere, klijenti i poslovni partneri iz osam europskih država imali su priliku i uživo vidjeti novu Sedmicu

BMW serija 7

 Ziga Intihar

BMW je, sa svojim partnerom, tvrtkom Tomić & Co., prvi put u Hrvatskoj organizirao ekskluzivni događaj pod nazivom 'Legendary Moments by BMW'.

image
Ziga Intihar

Kao mjesto događanja odabrana je Istra, a glavni povod je bilo predstavljanje perjanice u BMW-ovoj ponudi – potpuno novog BMW-a serije 7.

image
Ziga Intihar

Takva suradnja globalnog branda poput BMW-a i dokazano kvalitetne destinacije poput Istre ostvarena je ponajprije zahvaljujući gospodinu Franji Tomiću, predsjedniku uprave tvrtke Tomić & Co.

image

Katharina Rinnerthaler i Franjo Tomić

Ziga Intihar

Tako su, svega desetak dana nakon službene objave prvih fotografija i podataka, klijenti, poslovni partneri i drugi uzvanici iz 8 europskih država imali priliku i uživo vidjeti novi BMW serije 7.

image
Ziga Intihar

Model je to koji redefinira klasu luksuznih automobila dosad neviđenom kombinacijom prestiža i održivog pogona. Najbolji primjer toga je BMW i7 koji je bio izložen u Grand Park Hotelu u Rovinju i kojeg su posjetitelji premijerno mogli razgledati.

Događanje na kojem su u 12 dana nazočili mnogobrojni uzvanici iz cijele Europe, bila je i prilika za druženje uz bogatu gastronomsku ponudu vrhunskih istarskih restorana i vožnju nekih od najboljih i najprestižnijih modela koje BMW trenutno nudi u svojoj ponudi.

image

Zlatko Dalić i Franjo Tomić

Ziga Intihar

Za bešumno krstarenje istarskim cestama na raspolaganju su bili potpuno električni modeli BMW iX, BMW i4 te BMW iX3 dok s druge strane sportska elegancija u BMW X4 Competition, X6M, M440i i X7 M50i nikoga nije ostavljala ravnodušnim.

Osim u vožnji klijenti su uživali u kušanjima Chiavalon maslinovih ulja, ukusnim vinima Vinarije Meneghetti, pričama o delicijama tartufa Karlić te izninmnoj gastronomskoj ponudi i specijalitetima San Canzian hotela.

image
Ziga Intihar

Uzvanici su tako bili dio cjelokupne priče koja poveznice pronalazi u BMW-ovom usmjerenju prema održivom razvoju automobila, luksuznim i pažljivo biranim detaljima i savršenim osjećajem zadovoljstva koji je odraz BMW-ova slogana „Zadovoljstvo u vožnji“.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
02. studeni 2024 22:24