Na domaće tržište stigla je tehnološki najimpresivnija krstarica visoke klase na struju.
Električna izvedba S-klase u specifičnom dizajnerskom formatu nakrcana je trenutno svim raspoloživim arsenalom s polica u Stuttgartu. Između ostalog auto sam otvara i zatvara vrata, određuje brzinu, uključuje masažu sjedala, a možete mu i prepustiti upravljač.
Već na prvi pogled jasno je da je riječ o automobilu na električni pogon. Prednja maska potpuno je zatvorena, jer su za hlađenje baterije, motora, kočnica i elektronike dovoljni već i otvori u prednjem odbojniku, a stručnjaci za aerodinamiku eliminirali su svaki suvišni otvor na karoseriji. Tako je EQS nadmašio Teslu Model S i postao najaerodinamičniji serijski auto današnjice.
Impresivna je i kabina kojom dominira glomazni 141 centimetar dugačak Hyperscreen zaslon koji spaja tri ekrana, ispred vozača za instrumente, u sredini za navigaciju i informacije, a ispred suvozača za zabavu.
Dvije i pol tone teška limuzina ima stražnji ili 4x4 pogon, brzinu ograničenu na 210 km/h i krug okretanja od samo 10,9 metara.
S dosegom do 770 kilometara (WLTP) i izlaznom snagom do 385 kW, pogonski sklop modela EQS zadovoljava sva očekivanja od električne limuzine iz segmenta S-klase. Model EQS označava i predstavljanje nove generacije baterija sa značajno višom gustoćom energije. Veća od dvije baterije ima iskoristivi udio energije od 107,8 kWh.
EQS se može puniti snagom do 200 kW na brzim punjačima s istosmjernom strujom. Za samo 15 minuta može se napuniti za dodatnih 300 kilometara dosega (WLTP).
Ulazni model na domaćem tržištu je EQS 350 s 292 KS koji stoji 802.122 kuna. Slijede 450+ (333 KS) za 880.104 kuna, 500 (449 KS) za 992.745 kuna, 580 (524 KS) za 1.125.555 kuna te perjanica EQS 53 AMG 4Matic (761 KS) dostupna za 1.256.001 kuna.
Mercedesovi kupci mogu računati na EQ bonus od 28.000 kuna, a uskoro kreće i nova runda poticaja koji u slučaju EQS-a iznose 70.000 kuna. Dakle, sve navedene cijene mogu se umanjiti za gotovo 100.000 kuna.
Naše prve dojmove za upravljačem Mercedesa EQS pročitajte OVDJE.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....