U Hrvatskoj je u prvoj polovici godine prodano 33.799 novih putničkih vozila što je 43,6 posto više nego u istom razdoblju lani kada ih je prodano 23.535, dok je samo u lipnju prodano 7215 novih auta, uz rast od 41 posto, podaci su Promocije plus koji se temelje na broju registracija, javlja Hina.
Najviše novih putničkih vozila u dosadašnjem dijelu godine prodao je Volkswagen, 4051, pa VW ima udjel od 12 posto u ukupnoj prodaji. Renault je na drugom mjestu sa 4026 prodanih novih vozila i udjelom od 11,9 posto, dok je Škoda treća s 3387 prodanih i udjelom od deset posto.
Kia drži četvrto mjesto s polugodišnjom prodajom od 2411 vozila i udjelom u u ukupnoj prodaji od 7,1 posto, a Dacia je peta (2206 prodanih i udjel od 6,5 posto).
Uz ostalo, od siječnja do kraja lipnja prodano je i 1558 novih Audija, 846 Mercedesa, 676 BMW-a, 196 Tesli, 185 Porschea.
Najprodavaniji model u lipnju bio je Renault Clio kojih je prodano 475, a slijedi hrvatskim građanima godinama omiljena Škoda Octavia koju je odabralo 324 kupaca. Dobru lipanjsku prodaju imali su i VW sa svojim T-Crossom (318), kao i Renault s Capturom (296). U lipnju je, od višeg cjenovnog razreda, prodano i osam skupocjenih Lexusa, četiri Jaguara, te jedan Bentley. Prema pogonskom gorivu i dalje prevladavaju benzinci. Do kraja lipnja hrvatski su kupci u 17.926 slučajeva odabrali novo vozilo na benzinski pogon tako da benzinci zauzimaju 53 posto od ukupne prodaje.
Hibrida je prodano 7714 ili 22,8 posto, a dizelaša 6302, odnosno 18,6 posto. Pogon an plin odabralo je 943 kupaca ili 2,8 posto, a potpuno električni njih 914 ili tek 2,7 posto.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....