VIRTUALNA REVOLUCIJA

U Hrvatskoj otvoren prviOpel Online Shop na svijetu

Svi partneri u Hrvatskoj uključeni su u projekt non-stop internet ducana, koji ce po hrvatskom receptu potom biti transplantiran u baš svaku zemlju u svijetu u kojoj Opel prodaje svoja vozila

Hrvatska je prva zemlja u kojoj je Opel odlučio pokrenuti svoj online auto salon! Riječ je o prvom takvom projektu u Hrvatskoj, ali i pilot projektu za Opel na globalnoj razini, što znači da će nakon uhodavanja na našem primjeru ista receptura s vremenom biti presadena u baš svaku zemlju u svijetu u kojoj je Opel prisutan na tržištu.

A ona nudi mnogo toga, jer će posjetitelj na jednom (virtualnom) mjestu (internet stranici Opel partnera), iz udobnosti svog doma, plaže ili neke treće lokacije moći dobiti uvid u sva vozila na lageru, uključujući i rabljene, kupiti dodatnu opremu, gume... U online salonu moći će predbilježiti za razgovor uživo, odnosno ostaviti broj telefona i željeno vrijeme razgovora, nakon čega ce uslijediti poziv od strane Opel partnera. Online salon, svima koji ne inzistiraju na slušanju tuđeg glasa nudi i mogućnost da odmah postave pitanje putem live chata, ili se naruče na servis, što se već pokazalo kao vrlo tražena opcija.

U Opelovom online dućanu kupac će nakon izbora neke opcije (primjerice broj vrata, motorizacija, oprema...) odmah vidjeti broj vozila s lagera Opel partnera koja zadovoljavaju uvjete koje je izabrao. Osim za nova vozila, svaki će partner omogućiti uvid i u rabljena vozila svih marki koja trenutno ima u ponudi, koji će se na internetu trenutno ažurirati sa stvarnim stanjem na lageru. O svakom će se automobilu moći saznati baš svaki detalj, od prijeđene kilometraže do iscrpnih tehničkih podataka, i na kraju, naravno - zatražiti i konkretnu ponudu.

Tu je već i konfigurator guma, koji, pak, nudi mogućnost pretraživanja zimskih i ljetnih guma u ponudi svakog partnera, kao i mogućnost odabira originalne dodatne opreme koja se preko internet stranice može naručiti, platiti, a zatim preuzeti ili montirati u salonu. Pa i vidjeti što je u tom trenu na popustu...

Na koncu, najvažnije od svega jest to da je do svih spomenutih usluga kupac dosad mogao doći jedino tako da fizički dode u salon. Zahvaljujući internet salonu, sve predradnje on će ubuduće moći obaviti sam, dok će do partnera dolaziti samo da preuzme auto koji želi ili da im ga preda na servisiranje. Više detalja potražite na internet stranici opel.hr

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
30. rujan 2024 01:15