Fiat je upravo najavio novi paket za svoju ponudu ove godine, koja uključuje novi Tipo Cross SW, neke manje izmjene na 500X i niz novih RED izdanja stvorenih kroz suradnju s organizacijom za borbu protiv pandemije (RED).
Počevši od 500X RED, SUV dobiva novi amblem '500' sprijeda i 'FIAT' natpis straga koji zamjenjuju Fiatov logo i kromirani naglasak. Ove promjene odnose se na cjelokupnu ponudu modela MY22 500X, uključujući razine opreme Cult, Club, Cross i Sport. Od prošle godine, SUV dolazi u Hatchback i Dolcevita (meki krov) varijantama.
Još jedna važna najava, možda skrivena između redova', je novi Fiat Tipo Cross karavan (SW). Avanturistička Cross varijanta bila je dostupna isključivo kao hatchback s petero vrata, ali sada je model dobio i praktičniju SW izvedbu, ostavljajući limuzinu kao jedini tip karoserije koji nije dobio 'crossoverizaciju'.
Kao i njegov manji brat, Tipo Cross SW dobiva 17-inčne alu naplatke, plastične obloge na branicima i bočnim pragovima, aluminijske zaštitne ploče, povećan razmak od tla (40 mm) i potpuna LED prednja i stražnja svjetla. Duži stražnji prevjes donosi povećanje prtljažnika za 110 litara, te sada ima volumen od 550 litara.
Što se tiče specijalnog RED izdanja Tipa, on dobiva Passione Red eksterijer s retrovizorima u boji karoserije, RED amblemima na stupovima i presvlake Sequal Marina Plastic s crvenim šavovima. Model će također biti dostupan u nijansama Colosseo Grey, Gelato White i Cinema Black, ali će retrovizori u svakoj varijanti biti crveni.
Tu je i Panda RED, koja se temelji na izvedbi City Cross koja je osvježena prošle godine, što znači da dobiva isti izgled crossover i 1,2-litreni blagi hibridni motor. Što se tiče specifikacija, u pitanju su iste boje, oznake i presvlake interijera koje dobiva Tipo RED.
Dodatno, novi 500 RED dobiva sustav 'Sanitizing Glove Box', koji uključuje UV-C lampu unutar pretinca na suvozačevoj strani koja dezinficira sve što mu bude izloženo. Lampica se aktivira tipkom na središnjoj konzoli, dok vanjsko plavo svjetlo obavještava kada je 3-minutni ciklus završen. To znači da možete jednostavno dezinficirati svoj pametni telefon, ključeve i druge male predmete svaki put kada uđete u automobil.
RED su 2006. godine osnovali Bono i Bobby Shriver s ciljem borbe protiv AIDS-a. Kroz partnerstva s raznim robnim markama, RED je do danas prikupio gotovo 700 milijuna dolara za Globalni fond. Nakon koronavirusa, kompanijin cilj je sada prikupljanje sredstava za 'jačanje zdravstvenih sustava i podršku programa spašavanja života u zajednicama koje su najteže pogođene pandemijom'.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....