‘ČUDESNO LICE‘

U Europi ga nećemo dočekati: Što kažete na VW Lamando L ili ‘mali Arteon‘ nastao na bazi Golfa?

Lamando L je dugačak 4784 mm, širok 1831 mm i visok 1469 mm s međuosovinskim razmakom od 2731 mm

VW Lamando L

 VW

Volkswagen je službeno predstavio novi model Lamando L samo za kinesko tržište, limuzinu dinamičnog izgleda, broj manju od Arteona (u Kini CC).

Auto zanimljivog izgleda je postavljen na MQB Evo platformu (Golf, Octavia, Audi A3, Seat Leon) i za razliku od običnog Lamanda (u Kini svojevrsni "mali Passat" ili Golf s naprtnjačom čiju ulogu u Europi igra Škoda Octavia još od gašenja Jette) djeluje bitno sportskije.

image

VW Lamando L

VW

Ovaj automobil nikad neće u Europu, ali smo ispratili ovu premijeru jer nam se nakon predstavljanja novog Forda Mondea samo za Kinu i Sada VW Lamanda L čini da je auto tržište Kine bitno uzbudljivije nego naše u Europi.

Novi Lamando L ili "mali Arteon" ima vrata bez okvira i coupe krovnu liniju, ali i "čudesno lice", možda pomalo netipično za strogi VW pristup dizajnu.

image

VW Lamando L

VW

Pritom se agresivna Matrix LED prednja svjetla kombiniraju s masivnom mrežicom ispred hladnjaka zraka i svjetlima povezanim LED trakom što je stil potpuno u skladu s najnovijim dizajnerskim jezikom marke koji je stigao s ID. asortimanom električnih vozila.

To se odnosi i na stražnji dio koji ima LED stražnja svjetla pune širine, naglašena ramena, ukrasne kromirane elemente na braniku te praktična vrata koja se odižu zajedno s jako nagnutim stražnjim staklom.

image

VW Lamando L

VW

U unutrašnjosti se nalazi instrumentna ploča s 10-inčnim zaslonim digitalnih instrumenata i 12-inčni zaslon osjetljiv na dodir za infotainment, dok se čini da je instrumentna ploča izvedena iz VW Golfa. Oprema uključuje ambijentalno osvjetljenje, krovni otvor, Beats audio sustav, heads-up zaslon i VW-ovu najnoviju ručicu za prebacivanje DSG mjenjača.

image

VW Lamando L

VW

Lamando L je dugačak 4784 mm, širok 1831 mm i visok 1469 mm s međuosovinskim razmakom od 2731 mm. To ga čini nešto manjim od Passata i Arteona, ali dužim od Jette, dok prtljažnik ima obujam od 545 litara što je nešto manje nego kod Škode Octavije kod nas.

Po pitanju motora, u varijanti 280TSI dolazi 1,4-litreni turbo 4-cilindraš od 150 KS i 250 Nm uparen s DSG mjenjačem, a pogon je na prednje kotače.

image

VW Lamando L

VW

Istok svijeta čini se ne odustaje od limuzina za razliku od Europe gdje više nema ni VW Passata ni Forda Mondea jer tržište traži SUV modele pa će Lamando L osim u Kinu i na tržišta Filipina i sličnih zemalja gdje su još uvijek popularne. Tako se novi model pridružio kineskoj VW gami koja uključuje i modele poput Santane, Lavide, Sagitara, Lamanda ili Phideona, koje također nikada nećemo vidjeti u Europi...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
22. studeni 2024 06:04