Volkswagen je službeno predstavio novi model Lamando L samo za kinesko tržište, limuzinu dinamičnog izgleda, broj manju od Arteona (u Kini CC).
Auto zanimljivog izgleda je postavljen na MQB Evo platformu (Golf, Octavia, Audi A3, Seat Leon) i za razliku od običnog Lamanda (u Kini svojevrsni "mali Passat" ili Golf s naprtnjačom čiju ulogu u Europi igra Škoda Octavia još od gašenja Jette) djeluje bitno sportskije.
Ovaj automobil nikad neće u Europu, ali smo ispratili ovu premijeru jer nam se nakon predstavljanja novog Forda Mondea samo za Kinu i Sada VW Lamanda L čini da je auto tržište Kine bitno uzbudljivije nego naše u Europi.
Novi Lamando L ili "mali Arteon" ima vrata bez okvira i coupe krovnu liniju, ali i "čudesno lice", možda pomalo netipično za strogi VW pristup dizajnu.
Pritom se agresivna Matrix LED prednja svjetla kombiniraju s masivnom mrežicom ispred hladnjaka zraka i svjetlima povezanim LED trakom što je stil potpuno u skladu s najnovijim dizajnerskim jezikom marke koji je stigao s ID. asortimanom električnih vozila.
To se odnosi i na stražnji dio koji ima LED stražnja svjetla pune širine, naglašena ramena, ukrasne kromirane elemente na braniku te praktična vrata koja se odižu zajedno s jako nagnutim stražnjim staklom.
U unutrašnjosti se nalazi instrumentna ploča s 10-inčnim zaslonim digitalnih instrumenata i 12-inčni zaslon osjetljiv na dodir za infotainment, dok se čini da je instrumentna ploča izvedena iz VW Golfa. Oprema uključuje ambijentalno osvjetljenje, krovni otvor, Beats audio sustav, heads-up zaslon i VW-ovu najnoviju ručicu za prebacivanje DSG mjenjača.
Lamando L je dugačak 4784 mm, širok 1831 mm i visok 1469 mm s međuosovinskim razmakom od 2731 mm. To ga čini nešto manjim od Passata i Arteona, ali dužim od Jette, dok prtljažnik ima obujam od 545 litara što je nešto manje nego kod Škode Octavije kod nas.
Po pitanju motora, u varijanti 280TSI dolazi 1,4-litreni turbo 4-cilindraš od 150 KS i 250 Nm uparen s DSG mjenjačem, a pogon je na prednje kotače.
Istok svijeta čini se ne odustaje od limuzina za razliku od Europe gdje više nema ni VW Passata ni Forda Mondea jer tržište traži SUV modele pa će Lamando L osim u Kinu i na tržišta Filipina i sličnih zemalja gdje su još uvijek popularne. Tako se novi model pridružio kineskoj VW gami koja uključuje i modele poput Santane, Lavide, Sagitara, Lamanda ili Phideona, koje također nikada nećemo vidjeti u Europi...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....