Rezultati ankete među 1467 britanskih vozača pokazali su da jedan od tri vozača uopće ne želi prijeći na automobil na baterije u bilo kojem trenutku. Obećali su zadržati svoj trenutni automobil ili kupiti rabljene automobile s unutarnjim izgaranjem sve dok ne predaju svoje vozačke dozvole.
To je unatoč tome što se uvelike predviđa da će električna vozila postati jeftinija za kupnju u nadolazećim godinama, povrh toga što već nude mnogo niže troškove održavanja. Na pitanje koji bi ih čimbenici potaknuli na prelazak na električni model, istraživanje koje je proveo Auto Trader otkrilo je da 32 posto vozača nikad ne namjerava kupiti električno vozilo bez obzira na ponuđene poticaje.
Za one koji su otvoreniji prema prijelazu, 30 posto je reklo da bi bili zainteresirani samo da se početna cijena električnih vozila dramatično smanji. Platforma za prodaju automobila kaže da tipični električni automobil danas košta 36 posto više od ekvivalentnog benzinskog ili dizelskog modela, a Auto Trader kaže da je potrebno drastično povećanje broja pristupačnih modela kako bi se više vozača odlučilo za prijelaz.
Jedan od najpristupačnijih i najpopularnijih električnih automobila u Ujedinjenom Kraljevstvu, MG ZS Electric, košta gotovo 8400 funti (9480 eura) više od svog ekvivalenta na unutarnje izgaranje - 25.465 funti (28.750 eura).
Ian Plummer, komercijalni direktor u Auto Traderu, rekao je: "Sada nas dijeli manje od sedam godina od zabrane prodaje novih modela s unutarnjim izgaranjem u Ujedinjenom Kraljevstvu u skladu s vladinim ambicijama za 2030., pa je iznimno zabrinjavajuće da trećina vozača kaže da jednostavno nikad neće voziti EV".
"Tržište pati od nedostatka cjenovno pristupačnih EV modela, a postoje i zabrinutosti oko mreže za punjenje. Ako želimo ostvariti ambicije za zelenije, pravednije društvo, ministri bi trebali biti spremni upotrijebiti porezni sustav kako bi potaknuli vozače da postignu svoje ciljeve".
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....