Kada je krajem 2022. godine započela prodaja prvog hibridnog ‘M‘ modela, čelnici BMW-a očekivali su da XM postane prodajni hit. No, njihova procjena očito je bila pogrešna.
Slaba prodaja od samog lansiranja nastavila se i ove godine, a posebno je loš bio treći kvartal. Naime, od početka srpnja do kraja rujna prodano je samo 307 primjeraka.
To je ujedno i pad od 30,7 posto u odnosu na isti period prošle godine kada je prodano 443 primjeraka, piše Motor1.
Vijest o XM-u dolazi u širem kontekstu prodaje BMW-a. Prodaja osobnih automobila pala je za 5 posto, SUV modela za 8,5 posto, a marka Mini je pala za velikih 33 posto u odnosu na isti kvartal prošle godine.
Serija 3 pala je za 13,7 posto, no zato su rasli Serija 5 za 44,7 posto, Serija 2 za 25,6 posto te X4 za 41,8 posto u usporedbi s trećim kvartalom prošle godine.
Zanimljivo, svaki Minijev model zabilježio je pad prodaje.
Countryman, lider u prodaji, pao je za 16,4 posto, dok je Cooper S pao ‘samo‘ 3,3 posto.
Krajem prošle godine sjeli smo za upravljač BMW-a XM u Munchenu, a više dojmova iz vožnje pronađite OVDJE.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....