Toyota je nekoć bila lider u elektrifikaciji, zahvaljujući svojim hibridima, ali prijelaz na električna vozila bio joj je izazovniji. Nakon što je "otvorila" Teslu Model Y, njezini inženjeri sada počinju shvaćati zašto.
"Nakon što smo skinuli ‘kožu‘ s Modela Y, shvatili smo da je to doista sjajni umkoncept", rekao je inženjer koji je sudjelovao u rastavljanju, za Automotive News. "Nevjerojatna je".
Iako je Toyota poznata po svojoj inženjerskoj i proizvodnoj oštroumnosti, njezini su inženjeri shvatili da Tesla ima "potpuno drugačiju proizvodnu filozofiju" i da mu je potrebna "nova platforma dizajnirana kao EV s praznim listovima u knjizi", rekla su dva rukovoditelja.
To je zato što, unatoč tome što izvana izgleda relativno nepromijenjeno, posljednja generacija Modela Y neizmjerno se poboljšala ispod kože. Korištenje "giga lijevanja" eliminiralo je mnoge dijelove dok je baterijama dopušteno da djeluju kao strukturni pod, dva čimbenika koji su pomogli Tesli da pojednostavi i poboljša svoja vozila.
Osnivanje Tesle kao proizvođača isključivo električnih automobila također je dovelo do nekih prednosti. Dok će starije tvrtke vjerojatno prenamijeniti dijelove, poput rashladnih crijeva, iz svojih vozila s unutarnjim izgaranjem, Tesla je shvatio da bi mogao koristiti tanja crijeva izrađena od jeftinijih materijala, jer su potrebe za hlađenjem električnih vozila manje.
Prema jednoj procjeni, sama crijeva za hlađenje štede 5 kilograma i 25 dolara (23,53 eura) po automobilu. Sveukupno, Tesla može uštedjeti do 100 kilograma po vozilu. To ne samo da čini vozila lakšima i jeftinijima za proizvodnju, već pomaže i u poboljšanju njihova dometa.
Za svoju prvu seriju modernih električnih vozila, Toyota se u međuvremenu okrenula svojoj TNGA platformi. Iako je bio inovativan kada je prvi put predstavljen,TNGA služi kao temelj za njezina električna vozila i vozila s unutarnjim izgaranjem. Nažalost za Toyotu, električna vozila temeljena na njoj nisu impresionirala. bZ4X-a su pratili problemi i imao je slabije rezultate u stvarnom svijetu.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....