AKTUALNO

Toyotini inženjeri oduševljeni Teslom Model Y: ‘Moramo preispitati pristup električnim vozilima‘

Toyota je nekoć bila lider u elektrifikaciji, zahvaljujući svojim hibridima, ali prijelaz na električna vozila bio joj je izazovniji

Tesla Model Y

 Tesla

Toyota je nekoć bila lider u elektrifikaciji, zahvaljujući svojim hibridima, ali prijelaz na električna vozila bio joj je izazovniji. Nakon što je "otvorila" Teslu Model Y, njezini inženjeri sada počinju shvaćati zašto.

"Nakon što smo skinuli ‘kožu‘ s Modela Y, shvatili smo da je to doista sjajni umkoncept", rekao je inženjer koji je sudjelovao u rastavljanju, za Automotive News. "Nevjerojatna je".

image

Tesla Model Y

Tesla

Iako je Toyota poznata po svojoj inženjerskoj i proizvodnoj oštroumnosti, njezini su inženjeri shvatili da Tesla ima "potpuno drugačiju proizvodnu filozofiju" i da mu je potrebna "nova platforma dizajnirana kao EV s praznim listovima u knjizi", rekla su dva rukovoditelja.

image

Tesla Model Y

Tesla

To je zato što, unatoč tome što izvana izgleda relativno nepromijenjeno, posljednja generacija Modela Y neizmjerno se poboljšala ispod kože. Korištenje "giga lijevanja" eliminiralo je mnoge dijelove dok je baterijama dopušteno da djeluju kao strukturni pod, dva čimbenika koji su pomogli Tesli da pojednostavi i poboljša svoja vozila.

image

Tesla proizvodnja

Tesla

Osnivanje Tesle kao proizvođača isključivo električnih automobila također je dovelo do nekih prednosti. Dok će starije tvrtke vjerojatno prenamijeniti dijelove, poput rashladnih crijeva, iz svojih vozila s unutarnjim izgaranjem, Tesla je shvatio da bi mogao koristiti tanja crijeva izrađena od jeftinijih materijala, jer su potrebe za hlađenjem električnih vozila manje.

image

Toyota bZ4X

Toyota

Prema jednoj procjeni, sama crijeva za hlađenje štede 5 kilograma i 25 dolara (23,53 eura) po automobilu. Sveukupno, Tesla može uštedjeti do 100 kilograma po vozilu. To ne samo da čini vozila lakšima i jeftinijima za proizvodnju, već pomaže i u poboljšanju njihova dometa.

image

Toyota bZ4X

Toyota

Za svoju prvu seriju modernih električnih vozila, Toyota se u međuvremenu okrenula svojoj TNGA platformi. Iako je bio inovativan kada je prvi put predstavljen,TNGA služi kao temelj za njezina električna vozila i vozila s unutarnjim izgaranjem. Nažalost za Toyotu, električna vozila temeljena na njoj nisu impresionirala. bZ4X-a su pratili problemi i imao je slabije rezultate u stvarnom svijetu.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
26. studeni 2024 00:58