Od 1966. godine i prve generacije kompakta slavnog imena Corolla, do danas je prodano više od 40 milijuna primjeraka. Na europskom tržištu i kod nas korjenite promjene u gami modela donio je 2007. godine novi kompaktni ‘golden boy’ Auris koji je zamijenio devetu generaciju Corolle kao modela. Ipak, već mitsko ime završilo je na poklopcu prtljažnika Toyotinog neuglednog četverovratnog sedana (prodavala se i dalje na brojnim svjetskim tržištima), u sjeni, daleko od svjetala reflektora koja su bila rezervirana za novokoncipirani Auris.
No sada stiže novi, atraktivniji četverovratni sedan nadaleko poznatog imena - nova je Corolla dugačka 462 cm i zapravo predstavlja Auris s prtljažnikom i produljenim međuosovinskim razmakom (s 260 na 270 cm). Prtljažnik je prostran, no istini za volju s 452 litre ne doseže vrijednost golemog prtljažnika najljućeg konkurenta Škode Octavije (590 litara). Zato je prostor u unutrašnjosti pravih limuzinskih značajki – vrlo izdašan i komforan i s najvećim prostorom za koljena straga u klasi od 71 cm.
Po pitanju dizajna igralo se na sigurno kako bi se zadovoljili ukusi kupaca na čak 150 tržišta diljem svijeta, a kvaliteta izrade i ugrađenih materijala poslovično su na najvišoj razini.Pogonski motori identični su onima u Aurisu: 1.33 Dual VVT-i s 99 KS i 1.6 Valvematic sa 132 KS zastupaju benzinsku ponudu, a dizelsku 1.4 D-4D s 90 KS. Svi dolaze sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačima. U Toyoti naglasak stavljaju na nisku potrošnju svih motora pa tako za dizelski obećavaju potrošnju od samo 4 litre na svakih 100 km.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....