Devet godina nakon predstavljanja prve generacije koja je u međuvremenu prošla kroz dva blaga redizajna, Toyota je predstavila potpuno novi Aygo. Već po prvim fotografijama bilo je jasno da se japanci u dizajnerskom pogledu žele distancirati od francuske braće iz PSA koncerna (Peugeot 107 i Citroen C1), a potvrdu radikalnijeg vizualnog zaokreta dobili smo na prvom susretu uživo u Rotterdamu.
Premda se o novom dizajnu mogu čuti dijametralno suprotna mišljenja, naš je dojam da Aygo izgleda odlično. Dizajnerska sloboda donijela je mnogo više emocija i atrakcije s kojima će porasti imidž kompletne Toyotine game, a o prepoznatljivosti novog mališana također ne treba brinuti.
Glavni vizualni motiv prednjeg dijela napravljen je u obliku slova X. Kupcima je omogućena potpuna personalizacija vlastitog primjerka s nekoliko zamijenjivih karoserijskih elemenata s kojima moguće napraviti razne kombininacije boja. S takvom opcijom, vlasnik može potpuno izmjeniti izgled svog automobila kada god poželi.
Želja za odmakom od konkurencije vidljiva je i u putničkoj kabini gdje dominiraju osjetno kvalitetniji materijali u odnosu na prethodnika te nova središnja konzola s X-Touch multimedijskim sustavom. Uz sliku sa stražnje kamere, na sedam inčnom ekranu osjetljivom na dodir dostupan je MirrorLink sustav s kojim su u kabinu integrirani pametni telefoni. Na tom ekranu vidljive su ikonice iz telefona i kompatibilne aplikacije koje se mogu preuzeti u Google Play Storeu. Upravljanje svim funkcijama vrlo je jednostavno, čak mnogo jednostavnije od pojedinih sustava iz skupljih automobila.
Jedini motor u ponudi je poznati jednolitreni trocilindaraš sa 69 KS koji je uz manje vibracija i nižu potrošnju zadržao karakterističan zvuk. Zahvaljujući doradama na ovjesu i upravljaču s električnim servom, vožnja u Aygu sada je mnogo smirenija i lakša. Premda se ne radi o revolucionarnim promjenama, bolja okretnost i mekši prelazak preko neravnina svakako su veliki plus malog gradskog japanca.
Prodaja novog Ayga u Hrvatskoj kreće početkom rujna, a premda cijena još nije definirana, bazni model trebao bi startati ispod 70.000 kuna. Gotovo identičnu cijenu nude i glavni rivali na domaćem tržištu, Volkswagen UP i Hyundai i10.
Tehnički podaci
Obujam 999 ccm
Snaga 69 KS
Moment 95 Nm
Ubrzanje 14.2 sekunde
Brzina 160 km/h
Potrošnja 4.1 litara
Ispuh CO2 95 g/km
Prtljažnik 168 litara
Cijena nepoznata
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....