Za one kojima limuzinski M5 nije dovoljno praktičan sada je stigla alternativa, potpuno novi karavanski BMW M5 Touring.
To je prvi novi karavanski M5 nakon 14 godina i tek treći karavanski M5 u povijesti, a potez BMW-a je vrlo logičan jer i u ovoj klasi u većini EU-a polako počinju dominirati karavani.
Kao i kod limuzine, masa automobila je važan detalj oko kojeg će se lomiti koplja. prema preliminarnim podacima BMW M5 Touring teži nevjerojatnih 2508 kg, odnosno 63 kg više od limuzine.
Naravno, svi smo očekivali da će karavan biti teži od limuzine, a povećanje mase od 63 kg bi, u bilo kojem drugom scenariju, bilo vrlo prihvatljivo, da masa limuzine već sama po sebi nije ogromna. Međutim, u BMW-u su tu masu barem idealno rasporedili te je njen raspored 50:50 između prednjeg i stražnjeg dijela.
Kao što se i očekivalo, pogon je preuzet od limuzine. To je plug-in hibridni sustav sa 727 KS i 1000 Nm okretnog momenta koje proizvode biturbo 4,4-litreni V8 agregat s 282 KS i električni motor. M5 Touring je samo za dlaku sporiji do 100 km/h od limuzine i taj sprint obavlja za 3,6 sekundi. Do 200 km/h ubrza za 11,1 sekundu, a maksimalna brzina je 250 km/h ili čak 305 km/h uz nadoplatu za M Driver‘s paket.
U električnom načinu rada M5 Touring može postignuti maksimalnih 140 km/h, a baterija kapaciteta 18,6 kWh omogućava WLTP doseg od 67 kilometara na struju. Maksimalna snaga punjenja je 11 kW.
Izgled M5 Touringa je maksimalno agresivan s jako proširenim lukovima kotača, masovnim usisnikom sprijeda te povećim spojlerom te istaknutim difuzorom straga. Iz njega vire četiri velike ispušne cijevi koje su ukrašene crnim kromom. Automobil serijski dolazi s kotačima od 20 i 21 inča s gumama 285/40 ZR20 sprijeda i 295/35 ZR21 straga.Ostali dodaci uključuju standardni Sky Lounge panoramski krov i krovne ukrasne letvice u crnoj boji visokog sjaja, a nema spomena o opciji karbonskog krova, kao na limuzini.
Iza električno pokretanih vrata prtljažnika se nalazi prostor za prtljagu od 500 litara, dok se nasloni stražnjih sjedala mogu podijeliti u omjeru 40:20:40. Njihovim preklapanjem dobiva se maksimalnih 1630 litara zapremine. Ostatak interijera poznat je iz limuzine s ambijentalnim osvjetljenjem specifičnim za M5, novim dizajnom upravljača, BMW-ovim operativnim sustavom 8.5 i zakrivljenim zaslonom s grafikama specifičnom za M. Zaslon instrumenata ima dijagonalu od 12,3 inča, a dodirni infotainment zaslon 14,9 inča.
M5 Touring ima sofisticirani adaptivni ovjes s čeličnim oprugama. Sprijeda su dvostruka poprečna ramena, a straga multilink. Pogon je na sve kotače, kao i upravljanje sa stražnjim kotačima koji se mogu zakrenuti do 1,5 stupnjeva. Sprijeda su moćne šesteroklipne kočnice, a straga jednoklipne plivajuće čeljusti. BMW uz nadoplatu nudi i keramičke kočnice s kojima je auto 25 kg lakši.
Novi M5 Touring bit će dostupan kod od studenog, a cijena u Njemačkoj iznosi od 146.000 eura. Cijene za hrvatsko tržište još nisu otkrivene.