Od BMW-ovih i modela do Volkswagenove ID linije, većina proizvođača automobila sada ima samo električnu pod-marku automobila koji su čišći od staromodnih automobila s unutarnjim izgaranjem.
Te električne podmarke obično dobivaju hrabriji, zanimljiviji stil koji ih razlikuje od automobila s unutarnjim izgaranjem, vjerojatno zato što su proizvođači automobila otkrili da ljudi koji su spremni prihvatiti promjenu pogonskog sklopa vjerojatno žele manje konzervativne dizajne.
A kako bi dodatno odvojili električne podmarke od uobičajenih linija modela, proizvođači su često jasni oko toga da ne postoji takva verzija s unutarnjim izgaranjem. Možete kupiti BMW Serije 3, ali ne možete kupiti električnu Seriju 3. Ako želite tako nešto, morat ćete kupiti i4.
I to je u redu u trenutku kada još uvijek postoji velika potražnja za automobilima s unutarnjim izgaranjem i za električnim automobilima, ali taj će se omjer potražnje promijeniti kako se približavamo zabrani prodaje automobila s unutarnjim izgaranjem 2030.
A ako će svi kupovati model BMW i ili Volkswagen ID, što to znači za desetljećima stare oznake koje su trenutačno nalaze na Seriji 3 ili Volkswagen Golfu, dva modela koji zajedno imaju 95 godina prodajnog uspjeha? Hoće li BMW i Volkswagen doista ukinuti tako poznate pločice s imenima kako bi se usredotočili na svoje električne pod-brendove ili će popustiti i tim modelima omogućiti pristup električnim pogonskim sklopovima u zadnji čas?
Činjenica da su i Golf i Serija 3 dostupni s hibridnim motorima i mogu prijeći kratke udaljenosti na električnu energiju vjerojatno će im omogućiti usklađenost s propisima o nultoj emisiji, barem u početku. U jednom će se trenutku proizvođači automobila suočiti s nekim lukavim odlukama u vezi s naslijeđenim modelima koje poznajemo i volimo desetljećima. Što vi mislite?
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....