Na domaće tržište stigla je četvrta generacija prestižne korejske limuzine. Opsežna obnova Optime donijela je duže (+10 mm), više (+10 mm) i šire (+25 mm) dimenzije, a zahvaljujući produženom međuosovinskom razmaku (+10 mm) u kabini je stvoren dodatan prostor, posebno na stražnjim sjedalima, ali i u prtljažniku koji sada nudi obujam od 510 litara. Ovjes je također temeljito unaprijeđen, amortizeri su deblji i po prvi puta elektronski kontrolirani dok je karoserija otpornija na uvijanje.
Bolji ugođaj u kabini osigurava dorađena zvučna izolacija, oku finiji i ugodniji materijali te novi 7 ili 8-inčni multimedijski zaslon osjetljiv na dodir. Optima nudi i svu silu sigurnosnih pomagala poput radarskog tempomata, autonomnog kočenja, upozorenja na vozila u mrtvom kutu i zadržavanja u voznoj traci kada sustav automatski ispravlja upravljač. Korejska limuzina na naše tržište stiže s jednim motorom, unaprijeđenim 1.7-litrenim dizelašem čija je snaga povećana sa 136 na 141 KS.
Uz veći okretni moment (340 Nm) sada dostupan u rasponu od 1750-2500 okretaja (kod prethodnika 2000-2500), smanjena je emisija Co2 (110 g/km) dok se prosječna potrošnja prema tvorničkim podacima kreće oko 4,5 litara. Kupcima je na raspolaganju 6-brzinski ručni mjenjač te 7-brzinski DCT automatik s dvostrukom spojkom koji je već imao premijeru u novom Sportageu i Cee'du.
Kao i svi ostali modeli Kije, Optima dolazi sa sedam godina garancije (do prijeđenih 150.000 km, prve tri godine bez ograničenja prijeđenih kilometara). Cijene startaju na 209.990 kuna (oprema Comfort) dok je bogato opremljena verzija s automatskim mjenjačem dostupna za 284.990 kuna (oprema Business eco).
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....