Na domaće tržište stigao je najvažniji, stožerni model Peugeota.
Treća generacija 308 s novim vizualnim identitetom i logom marke unapređuje stil koji je već prisutan na drugim modelima marke. Novi prednji kraj, s velikom rešetkom i središnje smještenim velikim amblemom s lavljom glavom je zanimljivo izveden, a što se tiče dimenzija, novi 308 dugačak je 4,37 metara (12 centimetara duži od starog), širok 1,85 metara i visok 1,44 metra.
Kompaktni Peugeot opremljen je najmodernijim sustavima za pomoć u vožnji, i-Cockpit je dodatno razvijen i sada sadrži napredan multimedijski sustav i-Connect Advanced.
Na hrvatskom tržištu bit će dostupan u tri razine opremljenosti: Active Business, Allure i GT, a u ponudi ima benzinske trocilindarske 1,2-litrene PureTech (110 i 130) i dizelske BlueHDi 130 motore.
Dostupna su i dva punjiva hibridna motora: PHEV 180 i 225.
Benzinska izvedba 308 Active Business PureTech 110 S&S BVM6 ima početnu cijenu od 160.975 kuna, a dizelska izvedba Active Business BlueHDi 184.995 kuna.
Hibridni Peugeot 308 Active Business PHEV 180 dostupan je za 265.757 kuna.
Službena prodaja započinje za dva tjedna, a uskoro očekujte i prvi test kompaktnog Peugeota. Do tada, pročitajte naše prve dojmove s međunarodne prezentacije održane krajem prošle godine u Cannesu.