ISTRAŽIVANJE

Statusni simbol: Trećina vozača promijenila auto zbog zavisti

Također, 70 posto vlasnika je priznalo da osjeća zavist zbog drugog automobila, a više od polovice je reklo da je to osjećalo često

Ferrari, Ilustracija

 Goddard Automotive/Alamy/Alamy/Profimedia

Više od trećine britanskih vlasnika automobila odlučilo je promijeniti svoj automobil nakon što su pozavidjeli nekome na njihovom vozilu, tvrdi novo istraživanje.

Nova anketa koju je proveo Carwow otkrila je da 35 posto vlasnika automobila priznaje da je kupilo novi automobil jer im se više sviđao tuđi od vlastitog.

Također, 70 posto vlasnika je priznalo da osjeća zavist zbog drugog automobila, a više od polovice je reklo da je tu zavist osjećalo u brojnim prilikama.

Studija je provedena na 2000 vlasnika automobila i pokazala da je vozilo za britanske vozače izraz povjerenja, osobnosti, svrhe i uspjeha u životu.

Što se tiče vozača koji razmišljaju o promjeni automobila prije nadolazeće promjene u životu (osnivanje obitelji, rođenje djece, promjena posla, selidba), 45 posto ispitanika reklo je da bi im to pomoglo da se osjećaju uspješnije i imaju više samopouzdanja.

Također, gotovo četiri od deset vlasnika automobila priznaje da bi im promjena trenutnog automobila ‘pomogla da dobiju više od života‘.

image

Zavist, ilustracija

Rawpixel/Alamy/Alamy/Profimedia

Vezano uz ovo, prošli je mjesec This is Money otkrio koje marke automobila vozači u Ujedinjenom Kraljevstvu najviše vole, s 90.000 vozača koji su dali svoje mišljenje o tome koliko su zadovoljni markom vozila koje voze.

Anketu među britanskim vozačima proveo je Auto Express, a od ispitanika se tražilo da ocijene razinu zadovoljstva u 36 različitih atributa za automobile stare do tri godine.

Od vlasnika automobila zatraženo je da ocijene pogon svojih vozila, vanjski izgled, kvalitetu interijera i koliko je auto praktičan, kako se vozi, sigurnost, pouzdanost i mnoge druge kategorije.

Ti su rezultati zatim zbrojeni kako bi se dobila ukupna ocjena do 100.

image

Land Rover Defender

Land Rover

Land Rover je osvojio 10. mjesto s rezultatom od 87,63 posto, dok ga je njegova sestrinska marka Jaguar preskočila na 9. mjestu s 87,72 posto. Pristupačnija Toyota, Mazda, Peugeot i Citroen činili su sredinu s 87,84 posto, 88,01 posto, 88,03 posto odnosno 88,22 posto.

Porsche je četvrti s 89,16 posto i ejdini od njemačkih luksuznih brendova koji je ušao među 10 najboljih. Kia je treća s 89,35 posto, dok je Tesla druga s ocjenom od 90,55 posto. Na prvom mjestu je veliko iznenađenje, marka Subaru, koja je postigla 90,66 posto bodova za zadovoljstvo kupaca.

image

MG HS, ilustracija

CROPIX

Na dnu popisa su MG, Fiat, Ford, Volkswagen i Renault. Najgori MG je ostvario ocjenu od 82,01 posto, a u top 10 najgorih su i dvije njemačke premium marke: Mercedes i Audi. Popis 10 najgorih zaokružuju Opel, Seat i Škoda.

Evo cjelovitog popisa pobjednika i gubitnika:

1. Subaru: 90,66%

2. Tesla: 90,55%

3. Kia: 89,35%

4. Porsche: 89,16%

5. Citroen: 88,22%

6. Peugeot: 88,03%

7. Mazda: 88,01%

8. Toyota: 87,74%

9. Jaguar: 87,72%

10. Land Rover: 87,63%

11. Honda: 87,56%

12. Lexus: 87,17%

13. Alfa Romeo: 86,86%

14. BMW: 86,69%

15. Nissan: 86,54%

16. Volvo: 86,48%

17. Hyundai: 86,36%

18. Cupra: 86,28%

19. Suzuki: 86,26%

20. Mini: 86,26%

21. Mitsubishi: 86,09%

22. Dacia: 86,01%

23. Škoda: 86,00%

24. Seat: 85,84%

25. Mercedes-Benz: 85,55%

26. Vauxhall: 85,50%

27. Audi: 85,43%

28. Renault: 85,30%

29. Volkswagen: 84,80%

30. Ford: 84,58%

31. Fiat: 84,13%

32. MG: 82,01%

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
17. listopad 2024 23:27